מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גדי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.80
מחיר 9.72
איכות 9.73
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 69 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עדי בן זקן, קרית מוצקין.
משוב: 05/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון אינטרפוץ.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה זמין והגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית ופתר את התקלה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוביה זית, קרית ים.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח במקום הקודם שנשבר וחלקו נתקע בפנים.
חוות דעת:
בסדר, היה בסדר בכל הבחינות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן שאול, קרית ביאליק.
אשרור: 10/05/2020
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
גדי היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי קוסר, קרית חיים.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
התאמת ברז תעשייתי לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, קניתי ברז ולא שמתי לב שזה ברז בעייתי שלא מתאים למטבח, גדי הגיע עם אבא שלו שזה נגע לי ללב ולקח את הברז אליו הביתה לקצר חלקים ועבר בין חנויות שונות לחפש חלקים נוספים בשביל להתאים את הברז לארון מטבח שלי, הייתה עבודה מסובכת לא ויתר ועשה עבודה טובה, קיצר והוסיף מה שצריך ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה דרמר, קרית ביאליק.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! ניסה לפתור את הבעיה וכשלא הצליח הבטיח להגיע ביום ראשון. הוא הגיע ביום ראשון והצליח לפתור את הבעיה. הוא מקצוען ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו, אני ממליצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר פורטנוי, קרית מוצקין.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים במקלחון בעקבות בעיה בזרם המים.
חוות דעת:
גדי הגיע לדירה שאני משכיר, לא פגשתי אותו והכל היה על בסיס אמון. עשה עבודה טובה, לקח מחיר סביר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן רוזנברג, קרית ביאליק.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת והחלפת סיפון בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, על הכיפאק, המחיר הוגן לדעתי, הגיע עם כפפות ומסכה, מקצועי וידע מה לעשות, סידר לי את הבעיה שזה הכי חשוב! השאיר מסודר אחריו ואמר שאם הבעיה תחזור במקרה אז שנרים לו טלפון ויגיע בכל שעה ללא עלות נוספות, בינתיים לא חזרה שום בעיה ואני ממליץ עליו בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף הבר, קרית אתא.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה גדולה ברשת הביוב בשטח החצר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! עבד קשה עד שנפתרה הבעייה לשביעות רצונו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית יקואל, נשר.
משוב: 23/04/2020
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! בחור מקצועי מאוד, אמין וממולץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן שלח, נשר.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ וברז במקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 69 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק