מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.69
מחיר 9.23
איכות 9.69
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 39 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענבל צבן, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
חוות דעת:
היינו מרוצים, היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יורי שוסטין, תל אביב.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של ניאגרה.
חוות דעת:
גיל היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה, עמד בזמנים ובכללי היה מצוין. ההוגנות של המחיר הייתה סבירה, משום שבהתחלה הוא נתן לי הצעה עבור התיקון של הניאגרה וכשהגיע ראה שהוא אינו בר תיקון וצריך להחליפו, אז הוא גבה ממני מחיר כפול. זה הפתיע אותי מאוד וקצת אכזב אותי שהוא לא אמר לי לפני כן שזו אפשרות. אבל חוץ מזה יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דרורה סונגו, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות במטבח, החלפת סיפון לכיור וביטול צינור אוורור.
חוות דעת:
גיל מעולה, זמין, התקשרתי אליו והוא ענה וחזר אלי, מקצועי מאוד, הסביר לי הכול על העבודה אני ממש מרוצה ממנו .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן גן מור, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה שכללה החלפת סיפון.
חוות דעת:
היה אחלה! אני מרוצה במיוחד מהתקשורת שלו לפני, הוא שאל שאלות מכוונות, היה מקצועי ושידר אמינות. הוא עשה עבודה נקיה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל שם אור, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז מטבח שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
שירות טוב, הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני בר, תל אביב.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
פירוק, איטום והתקנת אריחים חדשים במקלחת בעקבות נזקי רטיבות.
חוות דעת:
השירות של גיל היה מצויין! התיאום איתו היה קל ונוח, המחיר היה נראה הוגן והוא הסתדר מצויין עם כולם וגם עם הדיירים, הכל בהחלט היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין נוחם, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
גיל היה בסדר, יחס טוב, פתר את הבעיה, נתן חוות דעת מה לעשות, הגיע בהתראה קצרה, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר מ. תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב חיצוני בעזרת ביובית.
חוות דעת:
היה על הכיפאק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירה ברנר, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל והתקנת ברז.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה ממש מקצועי, זמין אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי. הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גידי ויסמן, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
אחלה. מאוד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 39 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק