מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הראל
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.77
מחיר 9.53
איכות 9.76
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא פלדמן, הרצליה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
הראל היה אחלה, נראה בן אדם מאוד אמין ומקצועי, אמר שיבדוק אם אפשר להחליף חלק מהצינור ולא הכל, באמת אמר שאפשר, העלות הייתה פחות מהחלפת צינור שלם והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל ר. הרצליה.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה! היה הוגן, לא היתה תקלה ולקח מחיר ביקור בסיסי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ברוך, הרצליה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא מקצוען, רציני, כל הדברים הטובים! השירות מעולה, הוא אחלה באמת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית הניג, הרצליה.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 03/07/2019
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שריד, הרצליה.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שלא חימם את המים.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן. עבד מהר והסביר לי כל מה שהוא עשה כמו שאני אוהב. הייתי מרוצה מהכל! התקלה היתה באחד הצינורות. הראל זיהה אותה מייד ועכשיו יש לי מים חמים בשפע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושיק מור, הרצליה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמל והחלפת חוטי חשמל.
חוות דעת:
שירות אחלה, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי. בדק מה שצריך, אמר שאולי יצטרך להחליף גוף חימום אבל לא מיהר לעשות את זה ופתר את הבעיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי מולכו טומשוף, הרצליה.
אשרור: 20/08/2019
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה, החלפת פילטר וניקוי הקולטים של הדוד.
חוות דעת:
עבודה מעולה, שרות מעולה, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל גושן, הרצליה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שסתום בטיחות בדוד חשמל.
חוות דעת:
הראל סיפק לי שירות נפלא. התגובה שלו הייתה מהירה, הגיע אליי תוך 3 שעות מהרגע שהתקשרתי! לקח מחיר הוגן, הסביר מה הוא עשה, היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ברקוביץ, הרצליה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בהתחלה הוא ביטל ואז קבענו למחרת והגיע קצת באיחור. הוא היה מקצועי וזיהה את הבעיה והצליח לסדר אותה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
8
9
כללי
גירסאות
דן ., רמת השרון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
הראל בחור ממש נפלא והוגן. התרשמתי מהעבודה שלו ממש לטובה. ללא ספק מגיע לו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק