מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הראל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.77
מחיר 9.66
איכות 9.85
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביטל גושן, הרצליה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שסתום בטיחות בדוד חשמל.
חוות דעת:
הראל סיפק לי שירות נפלא. התגובה שלו הייתה מהירה, הגיע אליי תוך 3 שעות מהרגע שהתקשרתי! לקח מחיר הוגן, הסביר מה הוא עשה, היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף ברקוביץ, הרצליה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בהתחלה הוא ביטל ואז קבענו למחרת והגיע קצת באיחור. הוא היה מקצועי וזיהה את הבעיה והצליח לסדר אותה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
8
9
כללי
גירסאות
דן ., רמת השרון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
הראל בחור ממש נפלא והוגן. התרשמתי מהעבודה שלו ממש לטובה. ללא ספק מגיע לו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ע. רמת השרון.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
הסרה והתקנה של קולט שמש והחלפת טרמוסטט.
חוות דעת:
תודעת שרות גבוהה, מקצועי מאד, עשה עבודה טובה. ללא ספק, מעכשיו הוא האיש שלי לענייני דוד שמש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה הוניק, הרצליה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים של הדוד.
חוות דעת:
הראל היה בסדר גמור. הוא תקשר איתי בטלפון ופתר את הבעיה בלי שהייתי צריכה להגיע בכלל לדירה! זה היה מאוד נוח מבחינתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית הניג, הרצליה.
משוב: 03/07/2019
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ימיני, הרצליה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת סולארית.
חוות דעת:
היה נהדר, פשוט אחלה, נחמד ושירותי. היתה לנו בעיה בכל הבניין שלא הגיעו מים חמים לדודים מהמערכת של הקולטים, דיי מהר מצא שאיזה חלק התנתק וחיבר אותו, בנוסף מצא שיש נזילה, שאל אותנו אם אנחנו רוצים שהוא יטפל גם בזה וכשהסכמנו החליף שסתום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעד גת, הרצליה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל 80 ליטר.
חוות דעת:
פשוט מעולה, הוא אחד הטובים, אין דברים כאלה! חבל על הזמן! הוא עשה הכל בצורה הכי טובה והכי מקצועית שיש, הוא היה מאוד אדיב, הגיע בזמן והכל 10 מבחינתי. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן לבנובסקי, רמת השרון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הראל שלח את העובד שלו, היה בסדר אבל לא מעולה, סגרנו על מחיר מראש ושהגיע אמר מחיר אחר, הציץ על הדוד ואמר שהוא יודע מה הבעיה, ביקשתי שבכל זאת יעלה לגג לבדוק, ציפית לבדיקה יותר יסודית, הסביר את הבעיה ולא החלטנו מה לעשות עדיין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
נעמי מולכו טומשוף, הרצליה.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה, החלפת פילטר וניקוי הקולטים של הדוד.
חוות דעת:
עבודה מעולה, שרות מעולה, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 259 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק