מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הראל
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.77
מחיר 9.53
איכות 9.76
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עינת נ. הוד השרון.
אשרור: 18/10/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד השמש.
חוות דעת:
הראל הגיע בדיוק בזמן שקבע איתי, היה מאוד נעים ותיקן בזריזות את התקלה. לדעתי גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עומר ברזילאי, הוד השרון.
משוב: 16/10/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה וישראל כוטמן, רעננה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש סולארי בנפח 120 ליטר.
חוות דעת:
לאחר שהראל עשה את העבודה והרכיב לנו את הדוד נפסקו לנו המים החמים. הסתבר שהם גרמו לתקלה רצינית במערכת הסולרית והם הורידו את כל המים החמים לכל השכנים ולא רק לנו. קיבלנו חוות דעת שנייה נוספת מהאינסטלטור של הבניין, אדם מבוגר ובעל ניסיון רב שהרכיב את הדוד לפניו, הוא ניסה להסביר להראל את הטעות שעשה וביקש ממנו לבוא ולנסות לתקן את הבעיה והראל צעק עלינו ודיבר לא נעים בכלל. לבסוף דיברנו עם אח שלו מפני שלא היינו מסוגלים לדבר עם הראל. הראל ביקש שנשלם לו רק בשביל שיבוא ונראה לו את התקלה. אנחנו מאוד מאוכזבים, הוא אפילו לא מנסה לפתור את הבעיה. שילמתי כסף וזה פגע בי וגם בכל השכנים. יכול להיות גם שהמשאבה נשרפה ושהוא עשה נזק בעלות מאוד גבוהה.
איכות
0
מחיר
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רויטל קנול, כפר סבא.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של קולטים.
חוות דעת:
עבודה מהירה ונקייה ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון מלמן, כפר סבא.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
זימנתי אותו באותו היום. סיכמנו על שעה שבה נדבר על מנת שנקבע מתי יגיע אלי לבצע את התיקון. למרות שהיה מתוכנן להגיע למקום אחר, התגמש לבקשתי, הגיע בשעה שקבענו ולמרות שנאלץ לטפס על פיגומים (הבניין באמצע תמ"א), ביצע את העבודה באדיבות ובמחיר הוגן לחלוטין. מרוצה מאוד וממליץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסנת קרני, כפר סבא.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, היה מאד נעים ואדיב והיה מוכן להגיע בשישי לפני שבת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ידלין, הוד השרון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
שטיפה לקולטי שמש.
חוות דעת:
הראל עשה עבודה בסדר גמור וניכר שיפור אבל אני לא בטוח שהבעיה תוקנה עד הסוף, יכול להיות שזה לא באשמתו ובסך הכל אני מרוצה מהשירות שהוא סיפק עבורי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגל י, רעננה.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה נחמד ומקצועי, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי שלו, הוד השרון.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש בעקבות פיצוץ בגוף הדוד הישן.
חוות דעת:
היה מצוין! בעל מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו קוליקנט, כפר סבא.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום כרומגן כולל ניקוי אבנית והחלפת חוטים של טרמוסטט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק