מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הראל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.77
מחיר 9.64
איכות 9.85
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עינת נ. הוד השרון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד השמש.
חוות דעת:
הראל הגיע בדיוק בזמן שקבע איתי, היה מאוד נעים ותיקן בזריזות את התקלה. לדעתי גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סוניה אזולאי, רעננה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה לדוד חשמל.
חוות דעת:
הראל היה מהמם, עשה בדיקה יסודית והיה מקצועי מאוד! אמר שיש בעיה שקשורה לתקרה שדרכה הצינורות של הדוד עוברים ושהוא לא יכול לפתור את הבעיה, הוא ממש השתדל אך לא היה איך לתקן את זה, שלא באשמתו כמובן!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיויד פנקס, כפר סבא.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז דולף בדוד שמש.
חוות דעת:
היה יוצא מהכלל, יש לי רק מילים טובות עליו. דיברתי איתו ערב קודם, לא יכלתי להיות איתו בזמן העבודה אז הוא החליף את הברז הדולף בדוד והתקשר אלי לעדכן שהכל תוקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני א. כפר סבא.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, טרמוסטט ברז פורק לחץ, התקנת פילטר, שטיפת קולט והתקנה ברז בקולט.
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטלה קול, כפר סבא.
אשרור: 12/07/2019
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
היה מעולה! הראל הגיע בזמן שקבע, אחרי בדיקה הודיע שאין צורך להחליף את הגוף חימום אלא רק לסדר את הצינור . לקח תשלום רק על ביקור . בקיצור יצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן לידור, רעננה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן איון, כפר סבא.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר מים בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מהמחיר ההוגן, מהזמינות ומהמקצועיות שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גדי ב. כפר סבא.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
הגיע בזמן,מקצועי מאוד,איתר את התקלה וביצע גם ניקוי צנרת מאבנית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ב. רעננה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
שירות בזמן! אין דברים כאלה, הוא היה פייר במחיר, עשה עבודה טובה ותקשר כמו שצריך, ממש כיף לעבוד עם אנשים כאלה, אני ממליצה עליו לכל מי שאני מכירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל יעקבי, כפר סבא.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטים.
חוות דעת:
מגיע לו בהכל עשר, היה ממש בסדר. אני מרוצה מהשירות שלו והמהירות. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והוא בחור ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 262 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק