מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.76
איכות 9.95
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר כהן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בארבעה תריסי גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן כהן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
נעים, אדיב, עשה בדיקה של הבעיה ונתן הצעת מחיר לאחר איבחון הבעיה ללא התחייבות, מחיר הוגן ושירות מקצועי ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג׳ין קיי, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות בתריסים.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! ממליצה בחום! הוא היה מקצועי, הגיע במהרה, עשה את העבודה בצורה מושלמת והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי רביד, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים מפלסטיק ומאלומיניום.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) מקצוען, דייקן בזמנים, מבצע את עבודתו במדוייק. אדיב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב סעדה, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נעילת ויטרינה, תיקון רצועות בתריס חשמלי והחלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה, מקצועי, השירות שהוא נתן היה טוב, השקיפות מעולה, המחיר אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי שהרבני, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי, החלפת צירים בחלון והחלפת מסילה בחלון.
חוות דעת:
היה זמין, הגיע מתי שאמר שיגיע, הסביר מה הוא עושה והראה לי כל מה שהוא החליף. היה נראה מקצועי ומיומן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי מוסקל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה נהדר,רועי בא בזמן, עשה עבודה נקייה מאוד, נתן מחיר הוגן, היה נחמד ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל וענת ובר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ורצועה בתריס ידני.
חוות דעת:
הרצועה של התריס התפרקה עקב הכובד של התריס אז הוא ביצעה עבודה שתועיל לטווה ארוך. הוא היה פשוט מצוין ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון בר לב, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/03/2018
תיאור השירות:
תיקון שלבים שבורים בתריס שלבים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. הוא היה מאוד גמיש בזמנים והצליח להתאים את עצמו אלי. הוא נתן שירות מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי גלנטי, חדרה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שני מנועים והחלפת רשת בתריסים חשמליים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, אחלה של בחור, עובד לעניין, מאוד זריז, מקצועי והכל היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 224 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק