מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חן
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.48
מחיר 9.51
איכות 9.67
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר א. תל אביב.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימות בבית והתקנת צנרת בחצר.
חוות דעת:
מה שבוצע בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עזרא הימן, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן גורמן, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מוטות מקלחת, התקנת ברז במטבח ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הזמנו אותו לבצע כמה עבודות, בפעם הראשונה הוא בא לעשות התקנות שונות ופתיחת סתימה. הוא ביצע את זה ולאחר מכן ראינו שהמים עולים מהפתח ניקוז, איפה שהוא עבד. אשתי שלחה לו הודעה והתשובה שלו הייתה לא במקום (אמר "נראה שבעלך מבין בזה, אז שישים הוא רובע") ובהמשך לאחר שהוא מרח אותנו זמן מסוים, הוא בא ושם שם מעיון מכסה עם רובע ולקח על זה עוד כסף ובעניי זה לא היה ממש הגון. בסוף כבר כעסתי וביקשתי ממנו תעודת אחריות, אך הוא אמר שלא יעלה 5 קומות בשביל להביא לי את זה- זאת הייתה הגישה שלו וחבל.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
6
יחס
6
6
כללי
גירסאות
הילה הרמתי, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
בחור מקסים. הוא עשה עבודה מאוד מקצועית והגיע בזמן כמו שהבטיח. אני מרוצה מאוד:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל הלפר, תל אביב.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן בן-דוד, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וסתימה בצינור והחלפת קטע ממנו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב ושירותי. ירד איתי למטה, הסביר לי על הבעיה ומה הוא עושה. היה נראה מקצועי, הביא את כל הכלים המתאימים והגיע בזמן לא שגרתי. היה נעים ונוח לעבוד מולו. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריס ימין, תל אביב.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדירה.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאווה צביאלי, תל אביב.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז מבחינת האדיבות, השירות, המחיר, היחס והעמידה בלוח הזמנים. אולם כפתור הלחיצה בניאגרה אותו הרכיב הוא לא נוח להפעלה- יתכן בגלל שהניאגרה ישנה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים וינהויז, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
חיזוק ברז מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמי גפן, תל אביב.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. איחר, אבל חוץ מזה עשה את העבודה בסדר גמור, כמו שצריך והסביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
4
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק