מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לאון
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.90
מחיר 9.86
איכות 9.89
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלה ג. באר שבע.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שרשור לאסלה.
חוות דעת:
לאון היה מעולה. ממש מקסים, נחמד, עבד מהר והמחיר היה טוב. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חמוטל וינטר, באר שבע.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה נזילה מדוד.
חוות דעת:
לאון היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, המחיר סבבה לדעתי, אמר שיכול להחליף דוד אבל אין צורך בזה ושאני יכולה ללכת על משהו יותר זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר כוכבי, באר שבע.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה וצנרת בשירותים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה תותח! מקצועי, דייקן, ממש אחלה. הוא היה לפני זה בביקור ולא לקח עליו כסף, הסביר הכל שלב שלב. ממליצה לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל תורג'מן, באר שבע.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, זה היה דחוף כי המים הציפו את כל הדירה והשוכרת אישה מבוגרת. הוא הגיע תוך רבע שעה, קנה את מה שצריך והחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדי בכרך, באר שבע.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במקלחת.
חוות דעת:
לאון היה אלוף, אין מילים לתאר! עשה את הכל במהירות, יכל לתפור אותי במחיר אבל במקום זה גבה ממני דמי ביקור בלבד והיה סופר מקצועי. הכל היה פנטסטי ופשוט מעל ומעבר לכל הציפיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי אברג'יל, באר שבע.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור גמיש העובר בין ברז מרכזי מחוץ לבית לבין פנים הבית.
חוות דעת:
לאון בחור רציני, עומד בזמנים, מתי שאמר שיגיע הגיע. תוך כדי עבודה גילה שהצינור שהביא לא היה מספיק ארוך, נסע מהר ורכש אחד חדש. הוא מקצועי, עשה עבודה יפה בלי יותר מידי לכלוך או הפרעות. הוא לא גבה את המחיר הכי זול לדעתי אבל אני בהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור גיטרמן, באר שבע.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הנזילה אכן תוקנה אבל המנגנון הפסיק לעבוד כמו שצריך, אי אפשר יותר להוריד כמות מדודה של מים. הוא אמר שהמערכת ישנה אז עדיף לי כבר להחליף הכל, למרות שלפני כן המנגנון עבד טוב. למרות שביקשתי, לא הגיע שוב לנסות לתקן את העניין.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
שיר בריקמן, באר שבע.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות מעולה, 10 בכל הבחינות. הוא מקצועי מאוד, אדיב ונחמד. הוא תקשר והסביר מה הבעיה. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל גדליה, באר שבע.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים נוזלים, פירוק ארון אמבטיה, התקנת ברז לכיור.
חוות דעת:
איש מקצוע מדהים. מעטים האנשים שאני באמת שמח לדרג אותם כל כך גבוה. מבחינתי הוא איש המקצוע הטוב ביותר שיצא לי להכיר. בנאדם טוב והגון וגם מקצועי ברמה מאוד גבוהה. שילוב נדיר. כל דבר שעשה הסביר, ואחרי שעשה בדק ווידא מספר פעמים שהכל תקין. בנוסף לקח מחיר מאוד הוגן. לסיכום - ממליץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר יזרעאלסקי, באר שבע.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 257 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק