מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.79
מחיר 9.34
איכות 9.48
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוליה דרי, עכו.
משוב: 05/01/2020
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ויקטוריה בנציונוב, עכו.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים על ידי החלפת הניאגרה ותיקון נזילה בצינור המחבר בין האסלה לקיר.
חוות דעת:
היה בסדר, אך לא הכל תוקן. היו לי שני תיקונים לעשות. כדי לתקן את הנזילה בצינור אילן הגיע פעמיים, אך הבעיה לא תוקנה, כי עדיין יש נזילה. ובחלק הזה אני מאוכזבת לגבי התיקון. בפעמיים שבוצע ניסיון לתיקון, הודבק חומר כמו פלסטלינה על מקום הנזילה. הוסבר לי על ידי איש מקצוע אחר שהזמנתי שהיה צריך קודם לנקות את הצינור מכל החלודה והלכלוך, ורק אחרי זה להדביק את החומר.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
מרק איאובנוביץ, עכו.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון ניאגרה באסלה.
חוות דעת:
אילן היה נחמד, הקדים, השאיר אחרי נקי ומסודר, המחיר טוב לדעתי מקצועי מאוד ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים כהן, עכו.
אשרור: 04/11/2018
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
התקנת שתי אסלות חדשות בבית כולל החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מידי וזמין. הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, תיקן גם כמה דברים על הדרך. הוא מקסים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שרמן, עכו.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אילן נתן שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה. המחיר היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף טגניה, חיפה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ונזקי רטיבות במקלחת על ידי החלפת ריצוף מלא עבור המקלחון
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בסדר גמור, היחס אישי שלו טוב אבל המחיר היה קצת גבוהה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ברברה רבנקוה, חיפה.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קיר לאחר נזקי רטיבות.
חוות דעת:
אילן מאוד נחמד ומקסים. הגיע בזמן ועשה הכל מהר. סידר אחריו את הכל ובאמת אין לי שום דבר שלילי להגיד ממש הייתה חוויה חיובית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ענבר, קרית טבעון.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת סתימה במטבח ובחדר כביסה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, המחיר סביר בעיניי והוא היה מאוד הגון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון צור, בוסתן הגליל.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לנזילה בצנרת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי נחום, נשר.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 244 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק