מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.81
מחיר 9.36
איכות 9.47
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביחי מסד, נהריה.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, שירותי, נחמד, מקצועי, המחיר היה סביר ומגיע לו ציון גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
מוטי לייב, נהריה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה מדגם גרואה.
חוות דעת:
לא ידע לטפל בתקלה באופן מקצועי. העברתי לו מראש את דגם הניאגרה ופרטי התקלה. הגיע, החליף אטם וגבה תשלום, אבל התקלה חזרה אחרי כחצי שעה. חזר שבוע לאחר מכן עם אטם נוסף לא מתאים. חזר פעם שלישית אחרי שלושה שבועות, גם הפעם עם אטם לא מתאים למרות שטען שהזמין אותו מגרואה. בביקור השלישי אמר שהוא מרים ידיים והוא אינו יכול לפתור את התקלה ופשוט הלך. הציע להחזיר את מלוא הסכום, אבל בסופו של דבר חסם אותי בוואטסאפ וניתק קשר.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
5
יחס
5
1
כללי
גירסאות
אדם רוז, נהריה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון ותיקון נזילה מכיור.
חוות דעת:
אני גר בבניין ישן שהצנרת שלי ושל השכנה מחוברות יחד. לאחר כיומיים השכנה שממול באה אליי ואמרה לי שהכיור של המטבח שלה סתום לגמרי. הסיבה לכך היית שהאנסטלטור הכניס את הצינור של הסיפון יותר מידי פנימה וסתם את הצינור של השכנה. לאחר שהתקשרתי אליו הוא אמר שהוא לא מוכן להגיע אלה אם אני אשלם לו תשלום בנוסף לסכום שכבר שילמתי לפתיחת סתימה והחלפת סיפון. התעצבנתי והזמנתי אינסטלטור אחר (שגם אישר שאכן התקלה היית באשמת האינסטלטור).
איכות
4
מחיר
7
זמנים
10
יחס
4
4
כללי
גירסאות
אברהם מתרגם, נהריה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
אילן היה בסדר גמור! הוא הגיע לתקן נזילה שאינסטלטור אחר עשה רק נזק. הוא תיקן הכל ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר בר, נהריה.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בניאגרה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה סך הכל בסדר גמור. הוא היה מקצועי ואדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומית מי, נהריה.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מאד נעים לעבודה. זמין, נגיש ועובד בלי לחץ.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמעון רובין, שלומי.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
הרכבת מכסה אסלה מחדש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! היה זמין ואדיב, השקיע מאוד. המחיר היה קצת יקר לדעתי, אבל העבודה הייתה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביחי אספרסה, נהריה.
משוב: 16/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד ומקצועי. עבד לעניין, היה זמין וגבה מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר נער, נהריה.
משוב: 25/02/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בתשתית של דירה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי ואמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר באדו, נהריה.
משוב: 08/02/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במתקן מים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור והוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק