מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.93
מחיר 9.75
איכות 9.85
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביב ויצמן, תל אביב.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בדירה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן בר חיים, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שני ברזים, האחד במטבח והשני בחדר השירותים.
חוות דעת:
אם היה ציון 11 הייתי נותן לו, הוא פשוט מעולה! קודם כל, הוא אחלה בן אדם. נחמד מאוד והשירות שלו נעים. דבר שני, הוא מקצועי, מבין, מגיע בזמן והכל מעולה. הייתה גם תקלה יום אחרי זה, בבוקר של ערב יום כיפור והוא בא והחליף לי ועשה מה שצריך וכך הראה שבאמת מגיע לו להיות בטופ של הרשימה. הוא בהחלט שירות טוב יותר ממה שאני רגיל אליו וגם המחיר שהוא לוקח טוב לדעתי, אז בעלת הבית שלי הייתה מרוצה ואין לנו תלונות. הוא אדם טוב ובעל מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי נובק, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
חיזוק ברז מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה שהם, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה של חברת חמת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי וממש יוצא מן הכלל, הגיע בזמן והיה אדיב ומסביר כל דבר שעושה, אני מאד מרוצה מהעבודה ומהשירות, המחיר היה הוגן ואני אמשיך לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן הדר, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כוכבה ליכטמן, תל אביב.
אשרור: 19/09/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטפטף.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון גרוסמן, תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא הגיע טיפה מאוחר אבל חוץ מזה הכל היה בסדר והוא עשה עבודה שנראית טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל חגאי, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה ותיקון ידית בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי! הוא מאוד מהיר, המחיר שלו היה הכי טוב מבין כולם, כשהוא יצא אז הידית נשארה לו על היד והוא תיקן גם אותה על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי שמלץ, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
חיזוק שלושה ברזים ותיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! שירותי, הגיע מהר, תשלום סביר, מומלץ בהחלט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל סוסובר, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מאה מתוך מאה! הגיע בזמן, היה נחמד, טיפל מהר בתקלה ולקח מחיר יותר נמוך ממה שאמר לי בטלפון אפילו. הוא טיפל בהכל במקצועיות ואמינות, אחלה טיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 703 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק