מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.75
מחיר 9.52
איכות 9.84
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילנית א, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור ראשי בניין.
חוות דעת:
הוא היה נראה מקצועי, הגיע בזמן בהתראה די קצרה ואיבחן את הבעיה. העלות נראתה לנו גבוהה יחסית למה שציפינו, אז הוא הסביר שהוא נתן טיפול מעמיק, שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעל בן יצחק, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ראשי בעקבות נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא נתן מענה לתקלה, היה מקצועי, נחמד וסיים את העבודה הגדולה באותו היום. הגיע יום למחרת לסגור פינות (שיוף הקיר, החלפת ידית ללא תשלום נוסף, סידור הצנרת של השקיית הגינה).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד סדן, תל אביב.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקה של צינור לניקוז מכונת כביסה ע״י חציבה לחשיפת הצינור הקיים, חיבור צנרת חדשה למיקום החדש וסגירה עם בטון ופוליפילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לבקשתי, ניסים עשה מאמץ להגיע מוקדם ככל האפשר. עשה חיבור צנרת באופן מקצועי ביותר. חבל שלא השקיע קצת יותר בסגירה. הגימור לא חלק, יש בליטות ובפנלים נשארו חורים. נכון שאחרי שהמכונה תוכנס לנישה לא יראו כלום, אבל קצת מפריע לי לתת את הציון מושלם. למרות זאת, אני בהחלט ממליץ על ניסים כשרברב מקצועי, נעים הליכות והגון.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמי רואה, תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה וברגים באסלה.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, מצוין, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר זינגרמן, תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שיבר וטיפול בלחץ מים.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון ה. תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור הזנה לדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דור אבינרי, תל אביב.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת אמצעיים תרמיים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מאוד. הוא היה מאוד יסודי וסבלני, השקיע מאוד בבדיקה ועבר על כל האפשרויות. רואים שיש לו הרבה ניסיון. הוא הגיע בזמן והסכים לעשות דברים מעבר לבדיקה עצמה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ריינס, תל אביב.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במטבח כולל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא מצוין, ממש בחור על הכיפאק. עשה את העבודה בצורה מאוד מאוד מקצועית ואפילו מעבר. המחיר טוב והסתדרתי איתו ממש בסדר, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימו קביב, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה פוליאק, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז אינטרפוץ ישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מעל ומעבר, מקצועי, פתר בעיה שהיתה מסובכת והוא היה מאד יצירתי ואילתר פיתרון מכיוון שלא היה ניתן למצוא את החלקים, בחור נחמד, שירותי מאד ולקח מחיר הוגן, הוא היה עשר! אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 220 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק