מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.67
מחיר 9.46
איכות 9.74
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא יעקב דואני, נתניה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, הגיע אחרי שעות העבודה כי זה היה ממש דחוף. הוא הגיע אלי והבין שהפיצוץ הוא לא מהדירה שלי. היה לו חשוב לעזור לי אז עלה איתי לכמה שכנים עד שהבין מאיפה הבעיה. השכנים שמהדירה שלהם הייתה בעיה לא היו בבית אז הוא סגר את השיבר של הדירה שלהם שנמצא בחוץ וכך מנע את המשך ההצפות שהיו בשני בתים בבניין. הוא איתר את הבעיה מהר ופתר אותה. לא גבה תשלום על שום דבר כי הבין שזה לא מהדירה שלי ולא רצה לקחת ממני. אני ממש מודה לו ומרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי ברנפלד, נתניה.
אשרור: 10/04/2019
משוב: 08/02/2019
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי איינשטין, בני ציון.
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, ניסים הגיע עם העוזר שלו יחד עם כל הציוד וידע בדיוק מה צריך לבדוק. הוא ביצע את העבודה יפה מאוד ולשביעות רצוני.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז אור שרגא, אבן יהודה.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני מיטב כהן, נתניה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מאוד נחמד אבל המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ברק ו. אבן יהודה.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת קו ביוב.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא עבד קשה ועמד במחיר שסיכמנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תיקי בן חיים, נתניה.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בחצר הבית ופתיחת סתימה בניקוז של המקלחת.
חוות דעת:
הוא הפגין בקיאות בשטח ועשה עבודה יפה מאוד. בסך הכל הוא היה בסדר גמור. הוא ירד לסוף בור הביוב ופתח שם את הסתימה. אחרי שהוא הלך פתאום הניקוז של המקלחת נסתם אז הוא חזר ופתר את התקלה. הוא היה ממש בסדר ולקח מחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן קינן, נתניה.
אשרור: 08/01/2019
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון משאבות ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! בן אדם שירותי ומקצועי, מבחינתי עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוונה גולן, נתניה.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! מאוד מקצועי, אדיב, רציני וענייני. הוא עזר לי לצאת מברוך של איש מקצוע אחר שתיקן פיצוץ בצנרת ועשה הרבה בעיות. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דארן ס. נתניה.
אשרור: 21/10/2018
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
הרכבה של ברז חדש.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 200 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק