מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
ניסים
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.81
מחיר 9.56
איכות 9.80
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר ע. תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
מגיע לניסים עשר בהכול, הזמינות הייתה טובה, הוא מקצועי, פתר את הבעיה ואין לי שום דבר רע להגיד עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי ענבר, תל אביב.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
סידור זרימת המים החמים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. שרות מהיר, אחריות, מקצועית, אדיבות, דאגה ומעקב אחרי הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה כ. תל אביב.
אשרור: 07/07/2020
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת שני צינורות של המערכת הסולרית.
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
איילת מ. תל אביב.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע מהר, תוך שעה מהרגע שדיברנו, היה הוגן במחירים, עבד מהר והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי וידברג, תל אביב.
אשרור: 05/05/2020
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחצר.
חוות דעת:
הייתה נזילה מאוד רצינית בחצר שהוא סידר והוא היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת קדרון, תל אביב.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הבן שלי נעזר בו והיה מאוד מרוצה ממנו! הגיע ביום שיש בצהריים, אחרי שאמר שהוא מחוייב לעבודה קודמת ואחריה יעדכן מתי יוכל להגיע בדיוק. עשה עבודה טובה מאוד, היה נחמד והתנהל באחריות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים א. תל אביב.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור עם שסתום המופעל על ידי מצוף במאגר מים על גג.
חוות דעת:
שרות מצויין. נענה מיד לקריאה ובא לראות במה מדובר וכדי לתת הצעת מחיר. העבודה נעשתה בצורה מושלמת עוד באותו יום באדיבות ומקצועיות ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר קורן, תל אביב.
אשרור: 21/04/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו כי השכנים התלוננו על נזילה ורציתי שייתן לי ייעוץ לגבי המקור שלה. הוא הגיע מהר, היה אדיב, נראה מקצועי והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ג. תל אביב.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
עבודה גדולה של החלפת קו ביוב בבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אהבתי את זה שהוא הגיע בעצמו ונתן הצעת מחיר, היה מדויק וישר, קבענו מתי להתחיל את העבודה והוא התחיל יחד עם הצוות שהגיע איתו, הם ביצעו עבודה יפה והוא הקפיד לשלוח לי תמונות של לפני ואחרי. אני חושבת שהוא היה מעולה ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ויטמן, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והיגייני, הגיע עם מסיכה ושאל שאלות רלוונטיות לפני שהגיע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק