מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.68
מחיר 9.45
איכות 9.74
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועה דרור, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון סדק בצינור ביוב והחלפת בריכת ביוב.
חוות דעת:
ניסים היה מצויין! הוא הגיע כמו שקבענו וישר התחיל לעבוד. העבודה נמשכה הרבה שעות והוא גם השלים את העבודה יום למחרת. היה מאוד נעים והוא עשה עבודה טובה. המחיר היה נראה לי גם הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילנית א, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור ראשי בניין.
חוות דעת:
הוא היה נראה מקצועי, הגיע בזמן בהתראה די קצרה ואיבחן את הבעיה. העלות נראתה לנו גבוהה יחסית למה שציפינו, אז הוא הסביר שהוא נתן טיפול מעמיק, שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עילית ברפרסט, תל אביב.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור במטבח.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא עשה עבודה מקצועית והיה נחמד מאוד. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר זינגרמן, תל אביב.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שיבר וטיפול בלחץ מים.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נמרוד סדן, תל אביב.
אשרור: 25/09/2019
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקה של צינור לניקוז מכונת כביסה ע״י חציבה לחשיפת הצינור הקיים, חיבור צנרת חדשה למיקום החדש וסגירה עם בטון ופוליפילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לבקשתי, ניסים עשה מאמץ להגיע מוקדם ככל האפשר. עשה חיבור צנרת באופן מקצועי ביותר. חבל שלא השקיע קצת יותר בסגירה. הגימור לא חלק, יש בליטות ובפנלים נשארו חורים. נכון שאחרי שהמכונה תוכנס לנישה לא יראו כלום, אבל קצת מפריע לי לתת את הציון מושלם. למרות זאת, אני בהחלט ממליץ על ניסים כשרברב מקצועי, נעים הליכות והגון.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליטל יצהרי, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
ניסים עשה מה שהיה צריך ונתן שירות מעולה. היה ממש אחלה והגיע מאד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בן יצחק, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ראשי בעקבות נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא נתן מענה לתקלה, היה מקצועי, נחמד וסיים את העבודה הגדולה באותו היום. הגיע יום למחרת לסגור פינות (שיוף הקיר, החלפת ידית ללא תשלום נוסף, סידור הצנרת של השקיית הגינה).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי רואה, תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה וברגים באסלה.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, מצוין, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ה. תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור הזנה לדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דינה פוליאק, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז אינטרפוץ ישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מעל ומעבר, מקצועי, פתר בעיה שהיתה מסובכת והוא היה מאד יצירתי ואילתר פיתרון מכיוון שלא היה ניתן למצוא את החלקים, בחור נחמד, שירותי מאד ולקח מחיר הוגן, הוא היה עשר! אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 203 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק