מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הדר
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.72
מחיר 9.37
איכות 9.55
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף גולדברג, גדרה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מפצל מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הדר היה מעולה, ממש אחלה. הגיע בזמן, היה אדיב ועשה מחיר טוב. אמר לי לחכות לראות אם יש נזילה ואם כן יחזור שוב ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי בן יוסף, גן יבנה.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וצינור בדירה פרטית.
חוות דעת:
הדר היה מעולה! הגיע כמו שקבענו, הודיע שיצא, החליף צינור וברז ליד המונה, עשה את העבודה זריז, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ורדי, גדרה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בברז ראשי של בית פרטי.
חוות דעת:
היה אחלה, מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ו. קדרון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת של גינה ביתית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה תיקון נקודתי אך לא פתר את הבעיה לגמרי. אפשר להגיד שאנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי פדויסוקר, גדרה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
יעוץ ואיתור נזילה בקיר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רזיאל יפרח, יד בנימין.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הייתה לו רמת זמינות גבוהה, הגיע תוך כמה שעות ופתר את התקלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
מאירה פפרבאום, גן יבנה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב והתקנת כיור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, לקח מחיר הוגן ובחור נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור ז. עשרת.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימת שומנים בצנרת ביוב וחיבור צנרת ביוב לכיור במטבח.
חוות דעת:
היה אחלה! הייתי מרוצה מהכל! הוא הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה הברט, בני עיש.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית אינסטלציה של ריח לא טוב שנגרם מחוסר של חלק בחיבור צינור אוויר למערכת ביוב קיימת.
חוות דעת:
הוא ביצע את העבודה בצורה טובה והבעיה נפתרה. היה נעים ומקצועי, ההתנהלות מולו הייתה בסדר גמור, הדבר היחידי שקצת הפריע לי הוא שהוא אמר מראש את מחיר העבודה אך לא כלל את מחיר החומרים, כך שגיליתי את המחיר המלא רק לאחר העבודה. מלבד זאת הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת רוגטקה, גדרה.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה בבית פרטי.
חוות דעת:
הדר היה אחלה, זמין, בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והתאים את עצמו אלי מבחינת שעות העבודה ואני מרוצה עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 305 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק