מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הדר
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.72
מחיר 9.41
איכות 9.56
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל כהן, לוד.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תשתית צנרת בבניין.
חוות דעת:
הוא נתן לי מחיר בסדר גמור לדעתי ועשה עבודה דיי טובה, אבל הוא השאיר אחריו לכלוך, אז התקשרתי אליו וביקשתי ממנו לחזור לנקות והוא חזר וניקה את מה שביקשתי, סך הכל אני מרוצה מהם.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביטל ג. רמת גן.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של בניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בערב שישי היתה לנו הצפה בחדר השירותים והאמבטיה. הדר ענה מייד לטלפון (לא טריוויאלי רגע לפני כניסת שבת), שאל שאלות לגבי אופי הבעיה והגיע ממש מהר. תוך דקות הוא אמר שנראה לו הבעיה היא בבניין ולא בדירה, ירד איתנו למטה לבדוק ואכן הבעיה נבעה מהצנרת של הבניין. הוא מצא את המקור ופתח את הסתימה. הוא אמר לנו שהוועד צריך לשלם וכך היה. הדר היה מאד מקצועי, הזמינות שלו ממש הצילה אותנו והיינו מאד מרוצים מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ר. בת ים.
משוב: 10/05/2020
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Anna Kogan, חולון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים שכלל פירוק והחזרת אסלה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא עשה עבודה מקצועית, רואים שיודע את העבודה ולא וויתר עד שפתר את הבעיה. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית גוטליב, חולון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור מים מאחורי הקיר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ערב לפני ערב ראש השנה. הבין את חומרת המצב, שינה תוכניות והגיע למחרת בבוקר. תיקן את הצינור עם מחבר במקום להליף את כל הצינור. היה נחמד מאוד מאוד, שירותי, יעיל ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד כץ, חולון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בקו ביוב שכלל בדיקת לחץ לשעונים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, פשוט מקצועי! את הסתימה הוא גילה בעזרת מצלמה שהחדיר לבפנים, והראה לי איפה הסתימה בסוג של טלוויזיה כזאת, הוא הגיע בזמן והיה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שלוש, חולון.
משוב: 29/06/2019
חוות דעת:
הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לורן שייפר, חולון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור אסלה.
חוות דעת:
הדר הגיע בשעה שנקבעה, עשה עבודה מקצועית למרות קשיים מסויימים (השירותים קטנים מאוד והאסלה קרובה מאוד לקיר), במחיר סביר ועם יחס מצויין. איש מקצוע מעולה :) כן ירבו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אור, חולון.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 14/03/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל חייג, חולון.
משוב: 02/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק