מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הדר
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.64
מחיר 9.40
איכות 9.58
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אופיר אייזיק, חולון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת ביוב בבית פרטי.
חוות דעת:
הדר היה יוצא דופן! הגיע לטפל בסתימה בדירה שאני משכיר, הגיע בזמן, טיפל בבעיה לשביעות רצוני ועשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נמרוד ש, בת ים.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה במקלחת.
חוות דעת:
היה אחלה, הייעוץ שנתן לנו עזר לפתרון הבעיה. היה 100 אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דלשדפר, חולון.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
עשה את העבודה לשביעות רצוננו ובמחיר סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טל אור, חולון.
משוב: 14/03/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה דרבסקי, בת ים.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
התקנת צנרת מצינור ניקוז החוצה.
חוות דעת:
אחלה! אמנם העבודה בוצעה בשלט רחוק- לא הייתי שם פיזית, אבל הוא התקשר אלי בכל שלב, הגיע בשעה לא נוחה ביום שישי, חיכה שיבוא מישהו שיעזור לו, בדק כל מה שהיה צריך ולקח את הזמן שלו לאתר את הבעיה כמו שצריך. בקלות הוא היה יכול לחשוב שזה פיצוץ בצנרת כמו שאנחנו חשבנו ועבודה כזו עולה אלפי שקלים. הוא לא חשב איפה יכול להרויח יותר כסף אלא איתר את התקלה הפשוטה יותר ותיקן כמו שצריך. שלח לי צילומים במהלך העבודה, התעקש שאשלם לו רק כשייסים לגמרי ובגדול היה מקצועי, אדיב, נחמד ועל הכיפאק. היה מאד מוצלח :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי בורקובסקי, חולון.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ביצע בדיקת רטיבות, לא מצא בעיה ולכן גם לא גבה תשלום. אמין ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה אהרוני, חולון.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע למרות השעה המאוחרת, באותו יום שהתקשרתי, תוך כמה דקות אבחן את הבעיה ופתר אותה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל לאנדשטיין, בת ים.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור ואיטום של נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות בסדר גמור. הוא הגיע במקרה חרום באמצע הערב, היה זמין ונתן מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז ישראלי, בת ים.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 13/08/2018
חוות דעת:
אני בדירה 30 שנה.עדיין לא נפגשתי עם בעל מקצוע כזה. הוא הגיע בזמן שקבענו, עלה ישר על הבעיה, למרות הקשיים לא ויתר, הצליח להתגבר על כולם,שכלל גם טיפוס על הגג טיפוס לדירתי בקומה הרביעית שלוש פעמים. הדבר האחרון שעניין אותו זה הכסף. פשוט נשמה טובה. תודה לאל שזכיתי.תשלום סביר ושווה כל אגורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון לזרוביץ', חולון.
אשרור: 08/09/2018
משוב: 13/07/2018
חוות דעת:
אני אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק