מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הדר
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.68
מחיר 9.35
איכות 9.54
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אירית גוטליב, חולון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור מים מאחורי הקיר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ערב לפני ערב ראש השנה. הבין את חומרת המצב, שינה תוכניות והגיע למחרת בבוקר. תיקן את הצינור עם מחבר במקום להליף את כל הצינור. היה נחמד מאוד מאוד, שירותי, יעיל ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עודד כץ, חולון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בקו ביוב שכלל בדיקת לחץ לשעונים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, פשוט מקצועי! את הסתימה הוא גילה בעזרת מצלמה שהחדיר לבפנים, והראה לי איפה הסתימה בסוג של טלוויזיה כזאת, הוא הגיע בזמן והיה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שלוש, חולון.
משוב: 29/06/2019
חוות דעת:
הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לורן שייפר, חולון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור אסלה.
חוות דעת:
הדר הגיע בשעה שנקבעה, עשה עבודה מקצועית למרות קשיים מסויימים (השירותים קטנים מאוד והאסלה קרובה מאוד לקיר), במחיר סביר ועם יחס מצויין. איש מקצוע מעולה :) כן ירבו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אור, חולון.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 14/03/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל חייג, חולון.
משוב: 02/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופיר אייזיק, חולון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת ביוב בבית פרטי.
חוות דעת:
הדר היה יוצא דופן! הגיע לטפל בסתימה בדירה שאני משכיר, הגיע בזמן, טיפל בבעיה לשביעות רצוני ועשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ש, בת ים.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה במקלחת.
חוות דעת:
היה אחלה, הייעוץ שנתן לנו עזר לפתרון הבעיה. היה 100 אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דלשדפר, חולון.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
עשה את העבודה לשביעות רצוננו ובמחיר סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
נגה דרבסקי, בת ים.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
התקנת צנרת מצינור ניקוז החוצה.
חוות דעת:
אחלה! אמנם העבודה בוצעה בשלט רחוק- לא הייתי שם פיזית, אבל הוא התקשר אלי בכל שלב, הגיע בשעה לא נוחה ביום שישי, חיכה שיבוא מישהו שיעזור לו, בדק כל מה שהיה צריך ולקח את הזמן שלו לאתר את הבעיה כמו שצריך. בקלות הוא היה יכול לחשוב שזה פיצוץ בצנרת כמו שאנחנו חשבנו ועבודה כזו עולה אלפי שקלים. הוא לא חשב איפה יכול להרויח יותר כסף אלא איתר את התקלה הפשוטה יותר ותיקן כמו שצריך. שלח לי צילומים במהלך העבודה, התעקש שאשלם לו רק כשייסים לגמרי ובגדול היה מקצועי, אדיב, נחמד ועל הכיפאק. היה מאד מוצלח :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 289 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק