מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הדר
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.72
מחיר 9.37
איכות 9.55
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארז ה. ראשון לציון.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקלה סימן טוב, ראשון לציון.
אשרור: 22/05/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של צינור.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הוא בא בזמן, עשה את העבודה והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ד. ראשון לציון.
משוב: 04/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי לכלוך שהצטבר בקופסת ביקורת.
חוות דעת:
צלצלתי להדר בשל הציון הגבוה והביקורות המהללות עליו, אבל התאכזבתי. הדר הגיע בזמן. היה נדמה כי קיימת סתימה, אך בשל ליקויי בניית האינסטלציה אצלי בדירה בסוף לא היה צורך בפתיחת סתימה, אלא רק ניקוי של לכלוך שהצטבר בקופסת ביקורת. ואמנם, הוא מאוד מיהר ומעבר להוצאת הלכלוך לא היתה שום עבודה שנדרש לעשות ועל כן המחיר היה מאוד גבוה לדעתי, מה שגם הוא לא צירף מסמך אחריות בסוף כמו שהבטיח.
איכות
7
מחיר
3
זמנים
8
יחס
6
5
כללי
גירסאות
אוהד תדהר, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין מגורים.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לריסה ב. ראשון לציון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
ביקור שכלל בדיקת נזילה מקירות הבית והרצפה.
חוות דעת:
הוא היה אצלנו והמליץ לי לפנות לביטוח ודרכו לעשות תיקון והיה ממש בסדר גמור. הוא הסתכל וראה שיש בועות ואמר שזה אומר שכנראה יש נזילה מתחת לרצפה והתרשמתי ממנו ממש לטובה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי לבדב, ראשון לציון.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
הדר הוא בן אדם חברותי ונעים, פתח את הסתימה במהירות, קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלעד ברייטמן, ראשון לציון.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר יחסית. השירות היה טוב, אבל נשארה נזילה קטנה שהוא לא הצליח לתקן. הוא בעצם הגיע לשתי עבודות- אחת הוא סידר כמו שצריך ואחת לא הצליח לתקן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רייף, ראשון לציון.
אשרור: 12/12/2018
משוב: 02/10/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי חסן, ראשון לציון.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ס. ראשון לציון.
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, תיקון נזילה במטבח, תיקון פתח ניקוז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצויין! השקיע בעבודה, לא חיפף ועשה עבודה מקצועית מאוד במחיר הוגן. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 305 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק