מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלדר
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.83
מחיר 10.00
איכות 9.92
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אידה דן, יהוד.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
קיום חוזה שהופר בחברה עסקית.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! מקצועי, אדיב וסבלני, הוא הסביר כל דבר והיה זמין והוגן במחיר, אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני דיין, יהוד.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
סגירת תיק עבור חברה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות שלו, היחס והסבלנות. הוא אדם מאוד ענייני, עשה עבודה מצוינת ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שאומברגר, יהוד.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
שירותי עריכת דין בתהליך סגירת חברה בתחום המזון.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא מסור, טוב ובעיקר מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה סוריאנו סוריאנו, יהוד.
משוב: 03/07/2017
תיאור השירות:
החלפת בעלות של מניות.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל חייקין, חבצלת השרון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ משפטי נקודתי, פתיחת שתי חברות ורישום מול רשם החברות.
חוות דעת:
אלדר עזר לי במספר דברים כמו בניית חוזים לשותפים, פתיחת שתי חברות ועוד. זמינות חריגה לחלוטין לטובה, אפשר למצוא אותו גם בשעות הקטנות של הלילה עובד על פרוייקט דחוף שביקשתי ממנו. מסמס, מעורב ומתקן מה שצריך, הוא באמת לא עורך דין רגיל. הוא לוקח את העבודה שלו מאוד ברצינות וזאת מעלה שלא מוצאים היום. הוא יודע לומר במה הוא לא מתעסק וזה חשוב כלקוח אני צריך לדעת במה אני יכול לפנות אליו ובמה לא, תמיד משקף את המצב. התהליכים איתו הם התייעצות, אתה קודם כל מבין את הדברים לפני שהם נכתבים, הוא יושב ומסביר, מתייעץ ומדסקס איתך על הכל ורק אז מוציא את חוות הדעת המשפטית. אני חושב שכל הנושא החוזי של שותפים צריך לעבור שידרוג אצלו ולחבר את עולם המיסוי לעולם המשפטי אבל חוץ מזה הוא סופר חיובי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לאוניד שאצקי, פתח תקווה.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
יעוץ.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר בלישה, תל אביב.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
בדיקה של חוזים, ליווי שוטף בכל התהליכים בעסק.
חוות דעת:
הוא מעולה. כל טלפון שאני עושה אליו, אפילו ב12 בלילה הוא עונה לי ונותן לי שירות מדהים. הוא מלווה אותי מתחילת דרכי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור דניאל, גבעתיים.
משוב: 05/07/2017
תיאור השירות:
פירוק חברה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. מאד מקצועי ושירותי. עשה עבודה מהירה ולדעתי לקח מחיר הוגן. באמת היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי האס ה. ראשון לציון.
משוב: 03/07/2017
תיאור השירות:
הקמת חוזי שותפות של חברות, חוזי העסקה אישיים של עובדים.
חוות דעת:
אין עליו הוא מספר אחד. הוא זמין אלי מאוד. הוא קשוב לרצונות ויודע להתאים את ההתחייבויות על פי הבקשות שלי, ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
טיפול משפטי בחוזים עבור חברה.
חוות דעת:
מעורכי הדין הטובים ביותר שפגשתי בחיי. בן אדם ישר ומקסים, נותן יחס מלכותי ללקוחותיו ולא מתפשר על כלום. אני לא מתכוון להחליף אותו באף אחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעורך דין מסחרי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים משפטיים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק