מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רומן
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.74
איכות 9.89
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דב גרובמן, נתניה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מרכזית במטבח המחובר לכיור וטוחן אשפה.
חוות דעת:
רומן היה בסדר גמור, מצויד במכשור מתקדם לפתיחת צנרת ובדיקת הצנרת במצלמה. לדעתי לא הייתה לו רגישות לעובדה שיש קורונה. הביא איתו אדם נוסף, הם חבשו כפפות אבל ללא מסכה. עשו עבודה טובה ביעילות ומהירות, הגיעו בזמן והתקלה נפתרה. המחיר היה סביר לדעתי. מומלץ מאד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ריטה טרייטריס, נתניה.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת ובכיור.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא הגיע תוך שעה מאז שדיברנו, עבד מהר ויסודי, השאיר נקי אחריו והיה פשוט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה פיסצקי, נתניה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מקצועי ומחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יצחק גוטהילף, נתניה.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אדם מיוחד! מאד השתדל לפתוח את הסתימה אבל לא היה לו מיכשור מתאים בשביל לעשות את זה. עשה את כל המאמצים. הוא אדם מנומס, אמין וביצע עבודה בסדר. לא רצה לגבות תשלום כלל בסוף אני התעקשתי ושילמתי לו סכום סימלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן ברוך, נתניה.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מאה אחוז. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה ולא ניסה לנפח את הדברים והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Pavel Gnatyuk, נתניה.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב במטבח.
חוות דעת:
השירות היה ממש אחלה ומהמם, הוא עלה על כל הציפיות, הגיע בזמן, הכל היה מאורגן כולל הציוד שהגיע איתו ותיקן מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי קנפלר, נתניה.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אני לא הייתי בזמן שביצע את העבודה, היינו בקשר בטלפון, לקח סכום סביר' עידכן בכל מה שהיה צריך, ייעץ לי מה הדרך הכי טובה לפיתרון, כי רציתי משאבה מסוימת, פתר את הבעיה בצורה המיטבית שיש' הוא הוגן וישר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פישמן, נתניה.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ג. נתניה.
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה ותיקון סיפון.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גנדי ירצ'וק, נתניה.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
שירות על הכיפאק! בא בזמן ותוך 10 דקות סיים את העבודה. היה נחמד. התרשמתי שהמחיר קצת יקר אבל אני לא יודע להשוות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 538 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק