מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רומן
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.77
מחיר 9.55
איכות 9.77
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורד מורנו-בן שחר, נתניה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה, החלפת את כל הצינור מתחת והדבקת האסלה חזרה.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר! היה מאוד מקצועי, אדיב ושירותי. ביצע את העבודה במהירות והגיע בזמן שקבענו איתו (אפילו הקדים!).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פינה שטרנפיין, נתניה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף.
חוות דעת:
לאחר בדיקה, ירד לקנות מצוף, וחזר אחרי כשעה והחליף. נעים הליכות, מקצועי, אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו יצחקי, נתניה.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
היה על הכיפאק והוא בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי בן שמחון, נתניה.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ראש גשם במקלחת.
חוות דעת:
היה שירות טוב. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו בהתראה קצרה ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ידידיה בן זמרה, נתניה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום אל חוזר לשיבר הראשי.
חוות דעת:
בחור נחמד בסך הכל! הוא הגיע בזמן, הבין מה הבעיה ותיקן. לדעתי המחיר היה יקר בהשוואה למחירים האחרים שראיתי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמעון מגל, נתניה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. סך הכל הוא היה מאוד מקצועי, מסביר פנים והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לסנר, נתניה.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! אדם שירותי, אדיב ונחמד. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק גוטהילף, נתניה.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אדם מיוחד! מאד השתדל לפתוח את הסתימה אבל לא היה לו מיכשור מתאים בשביל לעשות את זה. עשה את כל המאמצים. הוא אדם מנומס, אמין וביצע עבודה בסדר. לא רצה לגבות תשלום כלל בסוף אני התעקשתי ושילמתי לו סכום סימלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן ברוך, נתניה.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מאה אחוז. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה ולא ניסה לנפח את הדברים והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ר. נתניה.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
הרכבת 2 מכסי אסלה הידראוליים.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 435 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק