מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איציק
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.85
מחיר 9.54
איכות 9.48
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גליה רייכר, תל אביב.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
איציק שלח בחור בשם אבי שהיה ממש אחלה. נתן שירות מאוד מקצועי, מהיר, הסביר מה הוא עושה וגבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ליאורה לוי, תל אביב.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
עדי ג'רסי, תל אביב.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין והחלפת שני חלקים בצינורות מים של דוד חשמל.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש מעולה! הוא אדם חייכן, מקצועי,היה כנה, הוגן, אמין, ישר ואמר לי רק אמת. כל זה יאמר לזכותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני קורן, תל אביב.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מהאסלה.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ודרובינק, תל אביב.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
בעל מקצוע מקסים, זריז, אכפתי, חמוד, מקצועי ועמד בזמנים, אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם גנדל, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת ברז.
חוות דעת:
קראנו לו בגלל נזילה, בגלל שהתפוצץ צינור בברז. הוא טען שחייב להחליף גם את הברז כי לא ניתן להפריד אותו מהצינור, ולאחר שהתעקשתי ראה שניתן היה להפריד. בסוף החלטנו להחליף גם את הברז בכל זאת, אבל לא הייתי מרוצה מכך שלא היה אמין וניסה להחליף ברז כשלא באמת היה בכך צורך.
איכות
2
מחיר
1
זמנים
8
יחס
3
4
כללי
גירסאות
יונתן שילנסקי, תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר מאוד, זיהה את הבעיה ואיך לפתור בשניות, עשה עבודה מצויינת במחיר הוגן מאוד. בנאדם נעים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון גבריאלוב, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית נזילה בחיבור צינור השרשור של האסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן וניסה לתקן וכשזה לא עזר החליף את השרשור. אדיב, נחמד, עבודה טובה ונקייה ומחיר הוגן. איש מקצוע רצוי בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ג. תל אביב.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
אחלה בחור! הוא עשה עבודה טובה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה לביאשוילי, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מדהים! איש מקסים ואדיב, הגיע פעמיים כי ראיתי שהבעיה לא נפתרה עד הסוף והוא חזר בלי בעיה, סידר מה שהיה צריך. הוא מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 793 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק