מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איציק
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.89
מחיר 9.64
איכות 9.64
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון גבריאלוב, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית נזילה בחיבור צינור השרשור של האסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן וניסה לתקן וכשזה לא עזר החליף את השרשור. אדיב, נחמד, עבודה טובה ונקייה ומחיר הוגן. איש מקצוע רצוי בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אור ג. תל אביב.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
אחלה בחור! הוא עשה עבודה טובה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה לביאשוילי, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מדהים! איש מקסים ואדיב, הגיע פעמיים כי ראיתי שהבעיה לא נפתרה עד הסוף והוא חזר בלי בעיה, סידר מה שהיה צריך. הוא מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרי הררי, תל אביב.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 28/10/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי איתן, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
התקנת דוש מקלחת.
חוות דעת:
זו כבר פעם שנייה שהוא אצלי. בהשוואה לפעם הקודמת, הפעם היה יותר קשה לקבוע איתו. תחילה הדוש שהותקן יצא מעט עקום, אולם לאחר שהשבתי את תשומת ליבו, הבעייה נפתרה. בסך הכל הוא היה בסדר גמור , סבלני ובסוף קיבלתי את התוצאה שרציתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
עפרה א, תל אביב.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי בצנרת.
חוות דעת:
היה עשר בהכל וחבל על הזמן! היה נראה מאוד הגון, הסביר את כל האופציות שעומדות בפניי, לא לחץ עלי לעשות משהו מסוים, המליץ לי מה כדאי לעשות, היה מאוד סבלני, אדיב, הכי הוגן שיש, תקשורתי ואקח אותו שוב לעוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית מ. תל אביב.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גרונוביץ, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור בדירה.
חוות דעת:
היה אחלה! השירות היה טוב ועבודה מעולה. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ל. תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור.
חוות דעת:
מעולה, מעולה, מעולה! נקודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן פ. תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
מעקף ותיקון של צנרת בנין.
חוות דעת:
זה היה מקרה חירום ביום שישי בצהריים, כשמספר בעלי מקצוע אחרים סרבו להגיע. היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 777 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק