מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.78
מחיר 9.49
איכות 9.57
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד פישמן, שעל.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז במטבח.
חוות דעת:
היה לא משהו, קראתי לו לתקן את הצינור של הברז ותוך כדי פגע בברז ולא לקח אחריות על זה, הוא נעלב כשאמרתי לו והמחיר היה מוגזם לדעתי.
איכות
2
מחיר
0
זמנים
8
יחס
5
1
כללי
גירסאות
איתן קונציצקי , חספין.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות מכל הסוגים, התקנת כיורים ואיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
בן אדם מקצועי מאוד ! רואים שיש לו הרבה ניסיון והוא נותן שירות טוב מאוד כל פעם מחדש. פתר לנו את כל סוגי הבעיות בין אם זה טיפול נקודתי ובין אם זה בצרכים גדולים יותר שלא קשורים רק לתוך הבית עצמו. ובנוסף הוא איתר לנו את הנזילות והרטיבויות באמצעות מצלמה תרמית שזה פתר לנו את כל בעיות הנזילה לתמיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה שיין, קצרין.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
סידור ברז טוש במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מקצועי ועמד בזמנים, היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר ש. קצרין.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בבור ביוב.
חוות דעת:
השירות היה אדיב ומהמם. הוא נתן מענה מהיר והמחיר היה הגון. הוא באמת איש מקסים ונפלא, אני ממליצה עליו בלב שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין דיי, קצרין.
משוב: 27/06/2017
תיאור השירות:
שינוי זווית של צנרת ואיתור ריח רע.
חוות דעת:
הוא מעולה. הוא עשה עבודה מצוינת ונתן שירות מעולה. בעל מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון אלקובי, קרית שמונה.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. בחור אמין. הגיע מהר והיה הוגן. אחרי זה הייתה תקלה בתיקון והוא חזר עוד פעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילביו פ. ירושלים.
אשרור: 27/04/2020
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי צבר, חצור הגלילית.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, לקח מחיר טוב ופתר את התקלה. הגיע באופן מיידי ואיכות העבודה טובה. אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן שקורי, קרית טבעון.
משוב: 04/03/2020
חוות דעת:
הוא בחור נחמד, אבל לא התלהבתי יותר מידי והיה סך הכל סביר, לא מדהים. לא היה מוכן להתגמש קצת במחיר ועשה נטו את העבודה לא יותר ולא פחות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אנה לוקצקי, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים, כולל התקנה של התשתית למכונה, קידוח בקיר בטון חיצוני, התקנת ברזים מתפצלים מתאימים והתקנת תשתית לבר מים.
חוות דעת:
היה מצויין, מקצועי, אדיב, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק