מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.62
מחיר 9.33
איכות 9.77
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ש. חיפה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקן צינור שדלף על הגג.
חוות דעת:
היה בסדר. הגיע בזמן ותיקן את הנזילה. הדירה מושכרת ואני אישית לא הייתי שם כדי לראות ולבדוק. הדיירת היתה מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
סער שירק, חיפה.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 12/12/2019
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נופר הלר, חיפה.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי קו וטיפול בדליפה בניקוז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מאד אדיב, הגיע בזמן והיה מקצועי. ניקה אחריו והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרלינה סטפנס, טירת כרמל.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה של בעיה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, היה נחמד והגיע בזמן. הוא לא הצליח לתקן את הבעיה אבל אהבנו אותו מאוד.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי פרץ, טירת כרמל.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר והיינו מאוד מרוצים מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר קאסוטו, חיפה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה שכלל החלפת מצוף.
חוות דעת:
אילן היה בסדר גמור, המחיר היה גבוה בעייני אך השירות טוב וגם העבודה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אריה זינגר, חיפה.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת שכלל חציבה בקיר, החלפת צינור מעקף זמני בצינור sp, אטימת החור וצביעת הקיר.
חוות דעת:
בחור מקצועי מאוד ואמין מאוד. היה ממש מצוין, העבודה יצאה טוב והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מילשטיין, חיפה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה והוצאת ברז דליל מהקיר.
חוות דעת:
מבחינת זמנים אילן הגיע קצת אחרי הזמן, אבל הסכים להגיע בהתראה קצרה, היה מאוד נחמד, עשה עבודה שהרבה לא הסכימו לעשות, לקח מחיר הוגן לגמרי לדעתי וסך הכל אנחנו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניצן מלצר, חיפה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ בדוד שמש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, אילן איש נבון, נעים הליכות ויעיל, עשה עבודה רצינית ומקצועית, הגיע בהתראה מיידית ביום שבת בערב וגם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה אנגלמן, חיפה.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
אספקה והחלפת ברז בגן והרכבת צינור השקיה.
חוות דעת:
אילן יוצא מין הכלל! איש מאוד מאוד מסור ואמין, עשה את העבודה כמו שצריך, עמד בזמנים והייתי מרוצה מהמחיר. פשוט אין לי מילים, ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 289 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק