מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.77
מחיר 9.64
איכות 9.84
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועם וקסמן, ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הלחמת צינור גז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש טוב, הוא אפילו דאג ליצור איתנו קשר אחרי ביצוע העבודה כדי לוודא שהכול עובד כמו שצריך שזה לא מובן מאליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דן קטקוף, ירושלים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד! הזמין את הכרטיס, הגיע בזמן, היה אדיב ונעים הליכות. תיקן במחיר מוצהר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית נ. ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע נורא מהר, איש נחמד, מקסים ונעים, המחיר נראה לנו מעט יקר אך מאחר ואין לי מושג לגבי המחירים הדרושים והוא היה זמין ונחמד היינו מרוצים ממנו! אמליץ עליו ללא ספק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן סב, ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עבד מהר ובאופן איכותי אני מרוצה ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב אביטל, ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל לא מחמם.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והיה מקצועי וענייני. הוא עשה מה שיכול אבל המליץ לי להחליף את המזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר לזר, בית זית.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הוא מקסים, המחיר לדעתי היה מעט יקר. הגיע בזמנים והגיע ביום שישי. עבד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיר ממ, ירושלים.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי פילטרים של מזגנים מחברת אלקטרה וטורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הייתי מרוצה ממנו! הגיע, עשה את העבודה כמו שצריך, לקח מחיר שסוכם מראש, היה יעיל וגמיש עם הזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהרת כהן, מודיעין.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חדר העבודה, שהיה מושבת במשך שנתיים.
חוות דעת:
היה יעיל ומקצועי. הגיע למחרת היום בו התקשרנו, עלה לגג, תיקן מה שתיקן והמזגן חזר לעבוד. היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב בן-דוד, ירושלים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
אלעד נתן לנו שירות מעולה ומהיר, הסביר את הבעיה בצורה ברורה ונתן תחושה מאוד טובה, גם המחיר היה ממש טוב. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי כ. מודיעין.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
איתור קצר במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו, עבד בצורה מקצועית ויסודית ואיתר את התקלה. איש מקצוע אמיתי, אין לי ספק שבמידה ואצטרך שירותי תיקון למזגן ארצה בשירותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 245 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק