מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.92
מחיר 9.70
איכות 9.76
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 84 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעל מור, הרצליה.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב מאוד, הוא הגיע באותו יום שדיברנו איתו בהתראה קצרה, פתר לנו בעיה של סתימה בכיור מטבח, הגיע ממוגן, היה נחמד וסבלני, עבד בצורה מסודרת, המחיר היה טוב לדעתי, הוא נתן טיפים נוספים ואנחנו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב ר. רמת השרון.
משוב: 19/04/2020
חוות דעת:
היה מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדסה די, רמת השרון.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת טוחן אשפה שלא עבד.
חוות דעת:
נתנאל היה מקסים, חביב, אדיב ומקצועי. הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו. אי אפשר היה לתקן לגמרי את הטוחן אז הוא סידר אותו שבינתיים נוכל להשתמש בו עד שנשלח למעבדה ולקח תשלום רק על עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס גריסמן, נתניה.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
החלפת קו מים בבניין.
חוות דעת:
נתנאל עשה עבודה מעולה. עמד בזמנים, היה מקצועי, עבד בצורה מסודרת ונקייה. פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ע. תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של טוחן אשפה שהפסיק לעבוד. נתנאל היה זמין טלפונית. מאד קל היה לתאם מולו. עדכן כשהוא בדרך והגיע במועד. עבד בצורה מקצועית ויצירתית ביותר לפתרון הבעיה תוך מתן הסברים ברורים. גבה מחיר הוגן לחלוטין. כל הכבוד. אפנה אליו שוב ללא ספק.
חוות דעת:
היה פשוט 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי פניני, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! אחלה בן אדם, הגיע בזמן ממש מהר, מקצועי, עשה עבודה טובה, בהתחלה אבחן בעיה בטוחן ולא לקח תשלום ואחר כך חזר להתקין חדש, הסביר על העבודה והמחיר הוגן מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינקלה סגל, קדימה-צורן.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה מהיר ומקצועי. בא באותו יום ואמר תשלום מדויק מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר שרוני, הוד השרון.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ורסנו, רעננה.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצויין!נתנאל מאד מקצועי וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי שיינר, כפר סבא.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
הוצאת ברז גינה למרפסת מהמטבח.
חוות דעת:
מקסים! מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 84 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק