מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.87
מחיר 9.47
איכות 9.80
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלכסנדר קיסלוק, נתניה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, מצוין, גבה מחיר טיפה גבוה לטעמי ביחס לעבודה שביצע, אבל הבעיה נפתרה ואנחנו מרוצים ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמוס דדי, נתניה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שלושה אינטרפוצים.
חוות דעת:
הוא מקצוען אמיתי, עמד בזמנים, עשה עבודה טובה והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי שייקביץ', נתניה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור במטבח ושיבר מרכזי של מים
חוות דעת:
יוסי היה מצוין, העבודה התבצעה לדיירים שלי אבל ממה שהתרשמתי הוא היה זמין, הגיע בזמן, לא שמעתי על בעיה שהייתה עם הדיירים.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך קטורזה, נתניה.
אשרור: 20/11/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ב-2 ניאגרות סמויות.
חוות דעת:
היה פגז. הגיע בזמן, אדם אמין ואחראי שעשה עבודה כמו שצריך. נקי, מסודר ואדיב, באמת היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי מור, נתניה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא בחור מדהים ובעל ניסיון רב, המחיר שלו היה הוגן לדעתי והוא היה מקצועי מאוד ונתן שירות אדיב. יוסף מומלץ בלי לחשוב פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לריסה ארשבסקי, נתניה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השתדל מאוד ועבד קשה. הסתימה הייתה לא פשוטה ובסוף הוא הצליח. אזמין אותו שוב לעבודות נוספות אם אצטרך!
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קלרה שמואל, נתניה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בעזרת ביובית ותיקון צינור.
חוות דעת:
הא היה עשר פלוס פלוס פלוס בהכל! גם מבחינת השירות וגם מבחינת האמינות. אין ספק שזה בן אדם שאעבוד איתו בכל שאר הדירות והבניינים שאצטרך. מסתבר גם שהוא הכיר את המשפחה שלי כשהייתי תינוקת, אז היה מצחיק. הוא גם לקח לי מחיר ממש זול בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל נוקד, נתניה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בצנרת ראשית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי שייקביץ', נתניה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי ברזים במקלחת ובמטבח והחלפת סיפון במטבח.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה ממש כוכב! מבחינת היחס האישי, העמידה בזמנים, האדיבות וגם מבחינת המחיר שבכלל לא היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב חזן, נתניה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בסיפון שהשתחרר בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מקצועי, מהיר. הגיע מס' שעות לאחר שיצרתי קשר ותיאם הגעה עם הדיירים. בהתאם להבנה שלי את הבעיה, כך גם אבחנה שלו בעת הגעה לדירה ולאחר תיקון קל חייב רק על הגעה וקריאת שירות. הגון וישר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 173 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק