מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.82
מחיר 9.42
איכות 9.76
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי מור, נתניה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא בחור מדהים ובעל ניסיון רב, המחיר שלו היה הוגן לדעתי והוא היה מקצועי מאוד ונתן שירות אדיב. יוסף מומלץ בלי לחשוב פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברוך קטורזה, נתניה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ב-2 ניאגרות סמויות.
חוות דעת:
היה פגז. הגיע בזמן, אדם אמין ואחראי שעשה עבודה כמו שצריך. נקי, מסודר ואדיב, באמת היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לריסה ארשבסקי, נתניה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השתדל מאוד ועבד קשה. הסתימה הייתה לא פשוטה ובסוף הוא הצליח. אזמין אותו שוב לעבודות נוספות אם אצטרך!
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קלרה שמואל, נתניה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בעזרת ביובית ותיקון צינור.
חוות דעת:
הא היה עשר פלוס פלוס פלוס בהכל! גם מבחינת השירות וגם מבחינת האמינות. אין ספק שזה בן אדם שאעבוד איתו בכל שאר הדירות והבניינים שאצטרך. מסתבר גם שהוא הכיר את המשפחה שלי כשהייתי תינוקת, אז היה מצחיק. הוא גם לקח לי מחיר ממש זול בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל נוקד, נתניה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בצנרת ראשית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי שייקביץ', נתניה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי ברזים במקלחת ובמטבח והחלפת סיפון במטבח.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה ממש כוכב! מבחינת היחס האישי, העמידה בזמנים, האדיבות וגם מבחינת המחיר שבכלל לא היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב חזן, נתניה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בסיפון שהשתחרר בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מקצועי, מהיר. הגיע מס' שעות לאחר שיצרתי קשר ותיאם הגעה עם הדיירים. בהתאם להבנה שלי את הבעיה, כך גם אבחנה שלו בעת הגעה לדירה ולאחר תיקון קל חייב רק על הגעה וקריאת שירות. הגון וישר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס מייסטר, נתניה.
אשרור: 22/05/2019
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה אצל גיסתי והיא אמרה שהוא בא, לקח מחיר סביר לחלוטין ותיקן את הבעיה. היא גם שאלה אותו כמה זמן יש אחריות על המתקן והוא אמר חצי שנה.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קובי סטרקוביץ, נתניה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית למדיח כלים ולמכונת כביסה מחברת MILLER.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה סבלני, מקצועי ונחמד והוא גם לא מיהר. הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ט. נתניה.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור במטבח והחלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואחלה, הוא נתן שירות לדיירת שלי ושמעתי ממנה רק דברים טובים עליו שהיה מקצועי, שירותי מאד ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק