מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.89
מחיר 9.80
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
כפיר סלומון, קדימה-צורן.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
איתור כבל חיישן מנותק במייבש כביסה חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
קובי תיקן את המייבש במקצועיות ובסבלנות. ניתח את הבעיה ובחן את המכשיר בצורה מרשימה, הגיע לפתרון מדויק וגבה מחיר הגון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן מקובר, פרדסיה.
אשרור: 04/05/2020
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
איפוס מייבש של חברת בוש.
חוות דעת:
שירות מעולה, יחס טוב, בן אדם שנעים לדבר איתו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חנה רן, פרדסיה.
משוב: 01/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת סמסונג שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! בא במועד שקבע, טיפל בבעיה במקצועיות, הקפיד על תקנות הקורונה והסביר כל מה שעשה. למחרת, בא שוב ללא היסוס והשלים את התיקון, גם המחיר היה הוגן מאוד. בקיצור, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי כהן, כפר יונה.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני למקרר של חברת נאון.
חוות דעת:
סבבה, הגיע בזמן, היה נחמד ותיקן לי את המקרר כמו שצריך, סה"כ אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן ששון, קדימה-צורן.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה נחמד ומקצועי, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן וניצן, קדימה-צורן.
אשרור: 07/04/2020
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה! אני לא הייתי בבית אבל הוא עבד 4 שעות כדי לתקן את זה. לקח סכום הוגן ואפילו הוספנו. באמת היה עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישג צוקרמן, כפר יונה.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מסוג אפולו של אמקור.
חוות דעת:
קובי היה מעולה, הייתי מרוצה מהזמן של העבודה, מהמחיר שלקח, היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר גלפגט, כפר יונה.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
קובי הגיע אליי מהר מאוד ותוך כחצי שעת עבודה כבר סיים וסידר הכל. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה א. קדימה-צורן.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
מצוין! היה מהיר, מקצועי ועיניני. המחיר סביר ואפילו התקשר לוודא שהכל בסדר יום אחרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור משעל, כפר יונה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה עם בעייה במקפיא.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! מאוד אדיב ומקצוען אמיתי! קובי טיפל והסביר יפה לאורך הדרך על מקור התקלה ועל פתרונה. כיף שיש בעלי מקצוע עם סבלנות, אדיבות ומקצוענות - אמליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1005 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק