מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.75
מחיר 9.73
איכות 9.89
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סופי רישה, כפר סבא.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תמי ארבע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
איתי נחום, רעננה.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראול לב ארי, רעננה.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק בלום, רעננה.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי מקרר מחברת שארפ שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
דיברתי איתו טלפונית. הוא נתן לי עצה מועילה שפתרה את הבעיה. אמר לי לעשות אתחול למחשב של המקרר על ידי ניתוק המקרר מהחשמל. ניתקתי את המקרר מהחשמל, המתנתי רבע שעה, חיברתי חזרה והכל הסתדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי גופר, צופית.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
פירוק, בדיקה ותיקון נזילה במדיח כלים של חברת סימונס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מעולה מעולה, עשה מעל שעה של עבודה, פתח, בדק, זיהה את הבעיה ותיקן, ולקח תשלום הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה ברג, כפר סבא.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור בנוי של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא פשוט מעולה אין לי מילים, היה מקסים ומקצועי, לדעתי לקח תשלום הכי סביר שיכול להיות. איבחן את הבעיה בצורה כזו מקצועית כדי שלא יהיה סתם יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון הבר, רעננה.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת שארפ-SHARP, שכלל בדיקות ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מצוין, חביב מאוד וענייני. הוא עבד קשה. בדיעבד היה חסר גז, אבל זה לא היה ברור בכלל. המקרר פשוט לא עבד ולא קירר, אז הוא עשה מספר בדיקות ולא היה בטוח מה יהיה הוא מילא גז ואמר שיחזור למחרת אם זה לא יסתדר, כדי להמשיך את התיקון. במהלך הלילה המקרר חזר לעבוד כמו שצריך, אז הוא אמר שלא צריך לעשות שום דבר נוסף ורק חזר למחרת כדי לקחת תשלום.. כי הוא לא הסכים לגבות כסף עד שלא ידע שהמקרר עובד. הוא היה מאוד הוגן ובאמת הפתיע לטובה, אני מלא הערכה. ציפיתי למשהו טוב, אבל לא לרמה כזאת של נחמדות, מחויבות ומקצועיות, זאת הפתעה לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי פסח, רעננה.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל החלפת מאוורר וביטול כרטיס דיגיטלי והפיכת מקרר למכאני.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא מאוד מקצועי ונחמד. הוא ייעץ לנו לגבי אפשרויות התיקון ולבסוף החלטנו לא להחליף כרטיס. הוא התקשר אחרי יום לוודא שהכל בסדר ואנחנו מרוצים ואף נתן טיפים להמשך תפעול. עם סוף הטיפול הבטיח לי שיארגן לי תרמוסטאט יד שניה משלו אך לא יצר קשר. בנוסף, פרט לפריזר שעבד עם חילוף המאוור המקרר עצמו לא קירר. ידעתי שיש אופציה לקנות כרטיס חדש אבל לאחר כמה ימים נאלצתי לקנות מקרר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רותם אנגל, כפר סבא.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
המקרר שלי הפסיק לקרר והוא אמר לי להפשיר את המקרר לכמה שעות ולהחזיר וזה אכן פתר את הבעיה. היה נחמד מאוד, אדיב והגון כיוון שעזר לי טלפונית לפתור את התקלה ויכל להגיע ולגבות על זה כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר ס. הוד השרון.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה רעש במקרר שההפשרה לא סידרה. פתח את החלק הפנימי, סידר היטב, דיווח שהמקרר תקין וגבה רק על ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 835 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק