מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.76
מחיר 9.65
איכות 9.82
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גילי מנשה, נתניה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת אינדסיט שהפסיק להוציא אוויר חם.
חוות דעת:
אמר שנשרף גוף החימום והסביר שאפשר לקנות חדש, אבל המליץ להחליף את המכונה. היה מאוד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריאל מרר, נתניה.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועה במייבש מסוג אלוקטרולוס רגיל.
חוות דעת:
הוא הוא אלוף! אמין, הגיע כמה דקות אחרי שדיברנו, הוא היה נעים, אני אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן דביר, נתניה.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
קובי היה מצוין! הגיע בדיוק בזמן שקבענו, היה מאוד נחמד וחייכן, עשה עבודה מצוינת והייתי מרוצה מהמחיר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ב. נתניה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא מקצוען, אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן ליש, נתניה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת קריסטל שכלל החלפת שתי רצועות.
חוות דעת:
על הכיאפק! הוא היה נחמד מאוד ואין לי מילים, ממש מעולה. הדבר היחיד שלא מצא חן בעיניי היה חוסר השקיפות במחיר. הוא היה אצלי בבוקר, בדק, היה צריך להביא חלקים ואמר לנו מה עלות התיקון. כשבא שוב כדי לתקן הוא גבה מחיר גבוה יותר. חוץ מזה הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר מתיתיהו, נתניה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת במייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הדלת של המייבש לא נסגרה כמו שצריך, הוא תיקן משהו בחיישן. היה מצוין ממש התלהבתי ושמרתי את המספר שלו אם אצטרך בעתיד. אני מרוצה מהשירות, מהמקצועיות - רואים שהוא מבין. אמר שיבדוק משהו וחזר אלי, הוא אדיב ואחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורון אייד, נתניה.
אשרור: 08/07/2019
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט, גוף חימום, החלפת גלגל של התוף והחלפת קבל במייבש כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, קובי זיהה שיש תקלה מבלי לפתוח את המייבש, היה צריך לנסוע פעמיים להביא חלקים מתאימים אך סה"כ הייתי מרוצה מאוד, הוא היה מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד גור, רשפון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות ממצוין, היה אחלה, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב צור, נתניה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא נהדר, עשר על הכל. הזמנים, המחיר והמקצועיות היו מעולים כולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגלית ש. נתניה.
אשרור: 28/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! היה יסודי ונתן מענה לבעיה בצורה מייטבית.מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 931 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק