מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.76
מחיר 9.63
איכות 9.82
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמוס בנטורה, נתניה.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, יש לי רק מילים טובות להגיד עליו. ציין מראש כמה יעלה ביקור וכמה יעלו התוספות אם נצטרך. הוא מקצוען אמיתי, אדם ישר מאוד והגיע בזמן שקבענו. המחיר היה הוגן וכבר נתתי את המספר שלו לחברים עם המלצה חמה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדנו סיסאי , נתניה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא מעט התעכב עם ההגעה שלו אבל בסוף הגיע וביצע את העבודה, היה אמין, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבנר מימון, נתניה.
אשרור: 17/01/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה שלא עבדה בצורה סדירה, כולל החלפת רכיב.
חוות דעת:
מהר הבין מה הבעיה, משאבה שלא עובדת טוב. וניסה להשקיע זמן ומאמצים לפתור את הבעיה בלי להחליף חלק. רק לאחר שעה של עבודה הוא החליט להחליף. ההחלפה בוצעה באופן מהיר ומקצועי במחיר של החלק וללא תוספת של העבודה הרבה. מאוד מרוצה מהגישה ורמת העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי מיכה, נתניה.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במכונת כביסה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור אך עלות העבודה הייתה גבוהה לטעמי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טובה רם, שפיים.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה ישר, אדיב, יעיל והגון, באמת איש מקסים. הוא בא פעמיים והיה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שולי, נתניה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ותנור גז.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו בפעם הראשונה לתיקון של מכונה כביסה ומרוב שהיינו מרוצים ממנו הזמנו אותו גם לתקן תנור גז. הוא היה מאוד אמין ומעולה ממש. גם המחיר היה הוגן והוא מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה בורשטיין, נתניה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חבר מילה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, הגיע בזמן, היה נחמד, ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי ל. נתניה.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הכל היה מצוין. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי פריד, נתניה.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במשאבה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא בזמן, הוא עשר בהכל, נחמד, נדיב, מקצועי ועשה את העבודה כמו שצריך וגבה תשלום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק גולדברג, נתניה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור עם נזילה במכונת כביסה ותיקון דלת מקרר שבורה.
חוות דעת:
קובי עשה עבודה מעולה, הוא הגיע כבר באותו היום למרות העומס המטורף שהיה לו. הוא הגיע במיוחד לאחר יום עבודה, הוא מאוד עזר לי ואני מתכוון להיעזר בשירותיו שוב במקרה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 938 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק