מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.83
מחיר 9.72
איכות 9.89
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניר אברהם, נתניה.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת AEG ורכישת מגן ברקים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, היה מקצועי וביצע עבודה באיכות טובה מאוד, אני מאוד נהנתי מהשירות שלו ובכלל מהעבודה איתו, הוא הציע מחיר הוגן, אני באמת מרוצה ממנו ויש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עובדיה רצאבי, נתניה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה במכונת כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא מקצוען ביותר, עמד בזמנים ולא דרש תשלום על הביקור. הוא נתן חוות דעת מקצועית וגם ניסה לתקן. הוא מאוד אדיב, איתר את התקלה בשניות ונתן שירות עם חיוך. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טיבי גורן, נתניה.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
קובי היה הגון, מקצועי והייתי מרוצה מהמחיר. לא הייתה בעיה במדיח, אז הוא גבה רק עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לסקוביץ', נתניה.
אשרור: 22/03/2020
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש חמוד! התקשרתי אליו לגבי מדיח כלים שלא עבד לי, הוא היה איתי שעה על הקו והדריך אותי מה לעשות. המדיח לא הוציא מים ופשוט נתקע, אז הוא אמר לי לנתק אותו מהחשמל להטות אותו ולרוקן את המים. הוא פתר לי את הבעיה וחסך לי כסף. ממש עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל ג. נתניה.
אשרור: 20/03/2020
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! קובי היה אדיב, סבלני, אמין וכמה מדהים שיש איש מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס קים, נתניה.
משוב: 19/03/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי קילידג'ן, נתניה.
אשרור: 16/03/2020
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הבחור היה אדיב ומקצועי. התיקון עלה כמו המחיר הממוצע בשוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם לידני, נתניה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר של חברת אמקור עקב נזילה.
חוות דעת:
התקלה חזרה על עצמה מספר פעמים, הוא לא היה זמין בחלק מהפעמים, לא היה ברור מתי הולך להגיע ובפעם האחרונה שהגיע הוציא חלק ולא חזר אלי עם החלק, מאז הפסיק לחזור אלי, לא עונה לי ואני ממש לא מרוצה.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יעקב ג. נתניה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח הכולל פירוק המשאבה וניקוי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בא בזמן ועשה את התיקון, המדיח עובד והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גולן כורמיאן, נתניה.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להצטברות קרח במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
התקשרתי לקובי והסברתי לו את התקלה, הוא אמר לי מה לעשות ונתן לי הדרכה בטלפון ואמר שאין למה להגיע. עשיתי מה שאמר לי וזה עבד. יצא גבר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 958 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק