מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.66
מחיר 9.58
איכות 9.70
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יולין גולדברג, נתניה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים חשמליות ותנור אפייה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא אדיב ומאוד מהיר בתגובה שלו, היה מוכן אפילו לבוא ביום למחרת כדי לתקן. העבודה נעשתה בשביל אבא שלי והוא מלא שבחים כלפי קובי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלעד תבור, נתניה.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקר של חברת AMANA.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נעים והשירות היה מצוין. בחור מאוד תקשורתי, תיאם מולי כל דבר, עבד אצלנו הרבה ופתר את הבעיה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני שום, נתניה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
השירות היה אדיב מאוד ואני הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל דהרי, גנות הדר.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע וסידר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
Vitali Degtyar, נתניה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט מקולקל בתנור.
חוות דעת:
קובי הגיע אליי בזמן, היה מאוד נחמד ועשה את כל העבודה במהירות, ממש תיקתק את הכל! אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שנטל טרייבר, נתניה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס למקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא נפלא ממש! פשוט אגדה. אני מרוצה, יש לי רק מילים טובים. הוא עשה עבודה טובה ויפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב יצחק, נתניה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת מילה שכלל החלפת צינור ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
בחור מקסים ברמה אנושית ומקצועית, עמד בזמנים, הסביר על המכונה ונתן טיפים איך לטפל בה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון קישון, נתניה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת LG שכלל החלפת קבל ותיקון דלת.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, מהיר, אדיב, נחמד והייתי מרוצה מאוד. בסך הכל הוא נתן שירות כמו שצריך, עשה את הדברים, תקתק את זה והפליא אותי לטובה. נוסף על כך המחיר שלקח לא היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל טרטקובסקי, נתניה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף טורבו בתנור של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל גייר, אודים.
אשרור: 29/08/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שירות מצוין! קבע איתי מיד והתאים עצמו לזמן שנוח לי. היה אדיב, ומקצועי. הסביר לי לאורך כל הטיפול את הבעיה ולא ניסה להעצימה. המחיר היה הוגן לחלוטין. פשוט תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 808 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק