מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.77
מחיר 9.55
איכות 9.82
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון ל. נתניה.
אשרור: 11/09/2020
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של מקרר יין ווינטק שכלל בדיקה כללית ומילוי גז.
חוות דעת:
אדם מקצועי, אדיב, הוגן ומחפש את הבעיה ישר ולעניין. אמר לי שחבל על הכסף שלי והמליץ לא לעשות יותר ממילוי גז וזה פתר לי את הבעיה כמו שצריך. אני בטוח יהיה איתו בקשר בהמשך בקשר למקרר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתן קריאף, נתניה.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי מקרר שהתחמם.
חוות דעת:
דרך הטלפון קובי הסביר לי את הבעיה, היה ממש נחמד, אדיב ופתרנו את הבעיה. הוא יצא ממש גבר, לא רצה תשלום והיה הגון בהחלט. אני מרוצה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב קפויה, נתניה.
אשרור: 09/09/2020
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא כיוון אותי מה לעשות וכך פתר לי את הבעיה דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון אלון, נתניה.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
המקפיא הפסיק לעבוד והייתה נזילת מים. התקשרתי לקובי שתיקן והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסיף שדה, נתניה.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
ניקוי אבנית בצינור במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, דיברתי איתו וכמה פעמים, הוא כמעט הגיע, ואז הייתי צריך ללכת. הוא קיבל את זה בהבנה. קבענו מחדש והוא הגיע בזמן. אחר כך פתר מהר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון אלבז, נתניה.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הזמנתי את בעל המקצוע לבדוק את המקרר כי היה תקלה. הוא הגיע, עשה בדיקה מקיפה והבעיה נפתרה. הוא אמר שלא עשה תיקון כלשהו ולכן לא לוקח תשלום גם על הביקור. זה לא מובן מאליו, הוא אדיב והגון. איש מדהים!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ורג' זנגין, נתניה.
אשרור: 26/08/2020
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הייתה לי במקרר סתימה בניקוז שגרמה לנזילה וליצירת קרח בתא המקפיא. קובי היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו ומצא את הבעיה אחרי מס' בדיקות. המחיר בסוף היה קצת יותר גבוה משחשבתי עבור 30 דקות עבודה, אבל לא בהרבה. מאוד מקצועי עם הופעה ויחס הולם. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חגי חיון, נתניה.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור מנלה, נתניה.
משוב: 20/08/2020
תיאור השירות:
החלפת בולמי העצירה במדיח הכלים שנקרעו.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סידני פרץ, נתניה.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
תיקון כפתור הפעלה למייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
נסיך, אין דברים כאלה. מדהים, מטורף. באמת. המחיר הוגן, השירות מעל ומעבר. אין לי מילים. לא היה לחברה את החלק והם הציעו להחליף את כל הפאנל. הוא הגיע ותיקן בדיוק מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1092 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק