מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.76
מחיר 9.66
איכות 9.79
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיקי ערן, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מזגנים מיני מרכזיים ישנים במזגנים חדשים של אלקטרה.
חוות דעת:
אביחי מאד מקצועי. הגיש הצעת מחיר מפורטת מאד, הסביר בפרוטרוט את התהליך של הסרת המערכת הישנה, ניקוי הצנרת והתקנת המערכת החלופית , פינה את המזגנים הישנים והשאיר דירה נקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעקב בן-זאב, תל אביב.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
מכירה והתקנה של מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה עשר מבחינת עבודה ועשר מבחינת השירות! רק שהעבודה נעשתה באיחור של שבוע, אבל חוץ מזה הייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית מרקוס, תל אביב.
אשרור: 09/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
פירוק שני מזגנים ישנים, רכישה והתקנה של מזגן חדש.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה מאוד, היה נחמד ואדיב. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני כהן, תל אביב.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי. הבעיה טרם נפתרה, אבל זה לא באשמתו. הוא נשאר למעלה משעתיים בניסיון לאתר את מקור הדליפה והוא הסביר לנו הכל. הוא גם הגיע עם ציוד אלקטרוני שמאתר את המיקום המדויק של הדליפות, שמניסיוני זה ציוד שאין לכל טכנאי המזגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר באום, תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אביחי הוא פשוט אחלה, עשה עבודה טובה מאוד, הוא מקצועי ואדיב. ככה בעל מקצוע צריך להיות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה גייר, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיע בזמן, מדבר ומסביר, לקח מחיר הוגן ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה לב ארי, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה ופירוק, פינוי והובלת המזגן הישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, הוא הוריד את המזגן הישן שני קומות ללא מעלית והיה מקצועי מאד, נחמד ועבד טוב ויפה, השאיר נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה שואג, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטרים בשני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה סבבה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי ק. תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור. הוא בא מהר ובזמן, עבד בסבלנות ומקצועיות והמזגן עובד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך בן יצחק, תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת שלט של מזגן תדיראן.
חוות דעת:
היה מצויין! היחס שלו נעים והוא הגיע בזמן. הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק