מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.63
מחיר 9.77
איכות 9.72
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף טולדנו, גבעתיים.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רפידות ברקסים קדמיים ברכב מסוג סוזוקי משנת 2017.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה חמוד, עשה עבודה מהירה ולקח סכום סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נופר כהן, גבעתיים.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במנוע והחלפת מראה צדדית ברכב מסוג סוזוקי אלטו שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, עשה עבודה כמו שצריך. הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהב שדמי, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקוני פחחות ותיקונים נוספים אחרי תאונה, לרכב מסוג סוזוקי שנת 2005.
חוות דעת:
יצאתי מבסוט ממנו. הוא היה ממש אחלה, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית, והשתדל לבוא לקראתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סלובודוב, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב סוזוקי אלטה.
חוות דעת:
הוא סבבה. זה היה משהו קטן אז זה היה ממש זריז. הוא סידר לי את הנורה והלכתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף עמית, יהוד.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית חיצונית ברכב סוזוקי אלטו 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן טיפול מהיר מאוד, ישר כשהגעתי אליו! הוא אדם חביב מאוד, נהנתי מהשירות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יואב ניסני, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט של בלמים לרכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
השירות והיחס שלו היו טובים, מחיר הוגן, באמת שהכל היה מצוין, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אלחרר, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ברכב מסוג סוזוקי ליאנה שנת 2006.
חוות דעת:
שירות ממש מצוין. אני מרוצה מהמקצועיות ומהאמינות שלו. הוא עלה על הבעיה בברקסים מהר. הוא הראה לי את החלקים החדשים לעומת הישנים ואמר שאני חיה בנס. הוא החליף מה שצריך ונתן דברים אקסטרה. שירות ממש מצוין בקיצור. אני הופתעתי לטובה וממליצה עליו כי מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק א, תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף ברכב מסוג סוזוקי, כולל החלפת שמנים ומסננים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ושירותי, היה זמין בטלפון תמיד. עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שוורצמן, ירושלים.
משוב: 28/09/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת מסנן למזגן והעברת טסט לרכב מסוג סוזוקי אלפא.
חוות דעת:
תכלס היה אחלה שירות, זה היה שגר ושכח. הוא גם בן אדם שנעים לעבוד איתו. בסך הכל היה בסדר ואחזור לשם כשאצטרך.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בוריס פרלוב, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת פילטר במנוע ברכב מסוג סוזוקי 2012.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 315 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק