מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.69
איכות 9.74
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן מ. רמת גן.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
השרות היה מקצועי מאוד ומסביר פנים והטיפול נעשה במקצועיות רבה. בנוסף לטיפול השגרתי, אחמד הסב את תשומת ליבי לכך שבתי המנורה הקדמיים מלוכלכים מאוד וניקה אותם ביסודיות (הבעיה גרמה לתאורת לילה חלשה ואף אחד מהמוסכים הקודמים בהם טיפלתי לא הציע לי לטפל בבעיה). בנוסף החליף את הפילטר של מיזוג האוויר שגם אותו לא החלפתי זמן רב והחליף נורת תאורת לוחית רישוי אחורי (עוד תגלית של אחמד). לסיכום: מקצועיות, אדיבות ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליחי כהן, רמת גן.
אשרור: 24/09/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא עבד עקב דליפה ברכב פורד פיאסטה, כולל החלפת צינור.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, מקצוען. עלה על הדליפה מהמזגן בקלות. החליף צינור, זיהה דליפות נוספת של גומיה והקומפרסור. לאחר מכן, שלח לי סרטון עם הסבר שמראה את הבעיה שזיהה לאחר שכבר לא הייתי במוסך. תיקן הכל, המזגן עכשיו עובד מעולה. מקווה שימשיך ככה. היה לו חשוב לתקן את הבעיה לעומק, ושלא תחזור בעיית המזגן בקרוב. מחירים הוגנים מאוד. סה"כ מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור רוזנבלט, רמת גן.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת נורה ברכב סוזוקי ליאנה שנת 2007.
חוות דעת:
הגעתי ממש מוקדם בבוקר, הוא עשה עבודה מאוד מהירה ויעילה, הוא עשה בדיקה ברכב ולא הייתה שום בעיה ורק החליף נורה. רציתי לקבל ממנו אישור שהוא החליף לי את הנורה אבל הוא אמר שאני לא צריכה, אז מהעניין הזה לא הייתי כל כך מרוצה. בסך הכל היה ממש נחמד, תוך כמה דקות יצאתי ממנו, הכי מהר שיצאתי ממוסך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אופיר ב. גבעתיים.
משוב: 07/08/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע דרור, גבעתיים.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב SKODA OCTAVIA.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד והסביר בסבלנות. ביקשתי ממנו לבדוק את המזגן והוא החליף את המסנן, אבל זה לא עזר, כי הבדיקה שלו לא הייתה מספיק מקיפה. נאלצתי ללכת למקום אחר לתקן את המזגן. מבחינת הזמנים, הוא קבע איתי שעה לאסוף את הרכב. כשהגעתי הוא התחיל לבצע כל מיני בדיקות והייתי צריכה להמתין שיסיים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לילה פאר, גבעתיים.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב שברולט שכלל החלפת ברקסים.
חוות דעת:
אחמד היה מקסים. הוא מאוד נחמד, שירותי ומקצועי. יש לי רק דברים טובים לומר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גבעתי, רמת גן.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג שברולט אופטרה שנת 2009 כולל החלפת מצבר.
חוות דעת:
שירות מצוין! זה בוצע בזמן, הסביר לי מה בדיוק צריך לעשות. אמר שיש תקלות שאפשר לתקן אבל גם אפשר לחכות עם זה קצת. המחיר היה מצוין והשירות מהיר. הכל היה טוב. אחלה שירות, זה מוצדק בעיניי שהוא נמצא גבוה כאן ברשימה :)
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי רשקביץ, גבעתיים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
העברת טסט לרכב פורד פוקוס שנת 2014.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא קיבל אותי מהר ועשה עבודה טובה. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה קמפבל, רמת גן.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל החלפת אלטרנטור ברכב מסוג פיג'ו 207 2008.
חוות דעת:
היה אחלה, יצאנו מאוד מרוצים. הוא בעצמו יזם את השיחה איתנו ונתן לנו שירות בשעה חריגה במוצ"ש, זה מדהים בעייני ולא מוצאים הרבה בעלי מקצוע כאלה. הוא מאוד מקצועי ואני ממליצה מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שיין, רמת גן.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 20 אלף לרכב.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור! הוא אחלה מכל הבחינות, גם המחיר היה סביר וגם העבודה הייתה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 398 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק