מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.78
מחיר 9.67
איכות 9.77
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס גופשטיין, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בעקבות נורה שנדלקה בלוח מכוונים ברכב מסוג פורד פוקס.
חוות דעת:
היה נחמד ורציני ולא לקח תשלום על הבדיקה, בגדול אמר שאין בעיה רצינית, זה בעיה בחיישן ואין שום סכנה, היה מוכן לקבל אותי ישר כשהגעתי. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע-לי כץ, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והחלפת ברקסים אחוריים ברכב של חברת פורד פוקוס, שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצועי, אמין והשירות שלו היה מעולה! אחזור אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור קלרון, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בהילוכים ברכב מסוג פורד פוקוס 2008.
חוות דעת:
אחלה שירות. הם מקצועיים, אדיבים והיו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית וירג, תל אביב.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מיכל קירור ברכב מסוג פורד פיאסטה משנת 2011.
חוות דעת:
הוא מצויין! הוא מאוד מקצועי ומאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאי ברזילאי, תל אביב.
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
מילוי גז וזרחן למזגן ברכב מחברת פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא היה באמת מאד חמוד כמו שכתוב במידרג :). גם עמד בול בזמנים, עשה עבודה טובה והיה לגמרי הוגן במחיר. הוא גם שם לי זרחן במערכות באוטו כדי לאבחן אם יש נזילה במידה והבעיה חוזרת, עשה ממש מעל ומעבר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אנדרי גלמן, תל אביב.
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט ופלאנצ' לרכב פורד פוקוס 2002.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלהם, הם היו מאוד סבלניים, מקצועיים ואמינים, המחיר היה טוב ביחס לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל וקר, גבעתיים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב פורד פוקוס 2008 שכלל החלפת ברקסים וטיפול במנוע שהתחמם.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! אדם מאוד מקצועי ואדיב. הייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליחי כהן, רמת גן.
אשרור: 24/09/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא עבד עקב דליפה ברכב פורד פיאסטה, כולל החלפת צינור.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, מקצוען. עלה על הדליפה מהמזגן בקלות. החליף צינור, זיהה דליפות נוספת של גומיה והקומפרסור. לאחר מכן, שלח לי סרטון עם הסבר שמראה את הבעיה שזיהה לאחר שכבר לא הייתי במוסך. תיקן הכל, המזגן עכשיו עובד מעולה. מקווה שימשיך ככה. היה לו חשוב לתקן את הבעיה לעומק, ושלא תחזור בעיית המזגן בקרוב. מחירים הוגנים מאוד. סה"כ מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קוגן, חולון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חגורה של רכב מסוג פורד פוקוס שנת 2016.
חוות דעת:
חגורה אחת של האוטו נקרעה והוא נתן שירות טוב, מחיר סביר ועבודה טובה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי רשקביץ, גבעתיים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
העברת טסט לרכב פורד פוקוס שנת 2014.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא קיבל אותי מהר ועשה עבודה טובה. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 437 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק