מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.69
מחיר 9.56
איכות 9.69
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גאנם מחאגנה, תל אביב.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
ביטול קודן ברכב סיטרואן.
חוות דעת:
הוא בן אדם זהב, בחור מאוד טוב! עומד בזמנים וישר, זמין ועזר לי. הרכב לא לא נדלק והוא עלה על הבעיה ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איב אלי קפלן, תל אביב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב מסוג סיטרואן C4 שנת 2006 כולל החלפת מדחס במזגן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! קבעתי איתו והוא קיבל אותי בזמן. בהתחלה הוא לא ידע שצריך להחליף את המדחס אז זה גרם לעבודה קצת להתעכב, אבל סך הכל הוא היה מקצועי וטיפל בהכל כמו שצריך. עשה עבודה מקצועית והיחס היה מאוד אדיב. בנוסף הוא שטף לי את הרכב והביא לי אותו עד הבית :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל שורק, תל אביב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וטסט לרכב מסוג סיטרואן C4 שנת 2015 כולל תיקון שקע חשמלי.
חוות דעת:
שירות חמש כוכבים, היה אחלה! לקח את הרכב מהבית והחזיר. הכל היה בזמנים שהוא אמר. עשה עבודה מקצועית, הכל היה פרפקט. אני ממליץ בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתניה מירז, תל אביב.
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי- 10 אלף והכנה לטסט ברכב סיטרואן סי 1 שנת 2012.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה הוא גם העביר את הרכב טסט ובסך הכל היה סבבה לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל גולן, רמלה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15,000 רכב סיטרואן C3 דיזל 155,000 ק"מ.
חוות דעת:
היה מצוין! הבטיח שהרכב יהיה מוכן בשעה 16 וכך היה. כל הרכב טופל ונבדק, נוסע חלק כמו בק"מ הראשון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אביב, חולון.
אשרור: 12/05/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן אוריאה ברכב סיטרואן C3 פיקאסו.
חוות דעת:
אחמד היה מצוין! מאוד נהניתי מהשירות, הוא מאוד מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן מוסקט, חדרה.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נורת אזהרה ברכב מחברת סיטרואן, שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב ט. רמת גן.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
תיקון ברקסים קדמיים וטיפול חמש עשרה אלף לרכב סיטרואן c4.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ב. תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
טיפול בניקוז נוזל בלמים ברכב מסוג סיטרואן C4.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ניקז את נוזל הבלמים וראה שיש בעיה נוספת, עבד הרבה זמן, בסוף בדק שהכל בסדר והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ט. תל אביב.
אשרור: 06/08/2018
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ותיקון מנגנון חשמלי של חלון ברכב סיטרואן C3 שנת 2017.
חוות דעת:
שירות ממש אחלה. איש נחמד, מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 512 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק