מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.69
איכות 9.74
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מלי חדד, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
אחמד היה ממש בסדר גמור, הגעתי בגלל נורה שדלקה ברכב, ראה שהתקלה לא רצינית ולא מצא לנכון לגבות תשלום, מקצועי והיה זמין שאגיע מידית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלינור ג. תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ברדיאטור ברכב סוזוקי.
חוות דעת:
אחמד היה מעולה, קיבל אותי בשבע בערב וזה ממש לא מובן מאליו! היה אחלה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פרץ, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 לרכב מסוג סוזוקי אלטו שנת 2014.
חוות דעת:
הוא אחלה לגמרי, בחור מקסים, הגון, היה על הכיפאק ומחיר בסדר גמור. אין לי מילה רעה אחת להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל לוי, תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה נהדר, היה מקצועי ולא ניסה לדחוף לי דברים, הכל היה סבבה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהב שדמי, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקוני פחחות ותיקונים נוספים אחרי תאונה, לרכב מסוג סוזוקי שנת 2005.
חוות דעת:
יצאתי מבסוט ממנו. הוא היה ממש אחלה, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית, והשתדל לבוא לקראתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סלובודוב, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב סוזוקי אלטה.
חוות דעת:
הוא סבבה. זה היה משהו קטן אז זה היה ממש זריז. הוא סידר לי את הנורה והלכתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ניסני, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט של בלמים לרכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
השירות והיחס שלו היו טובים, מחיר הוגן, באמת שהכל היה מצוין, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אלחרר, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ברכב מסוג סוזוקי ליאנה שנת 2006.
חוות דעת:
שירות ממש מצוין. אני מרוצה מהמקצועיות ומהאמינות שלו. הוא עלה על הבעיה בברקסים מהר. הוא הראה לי את החלקים החדשים לעומת הישנים ואמר שאני חיה בנס. הוא החליף מה שצריך ונתן דברים אקסטרה. שירות ממש מצוין בקיצור. אני הופתעתי לטובה וממליצה עליו כי מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק א, תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף ברכב מסוג סוזוקי, כולל החלפת שמנים ומסננים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ושירותי, היה זמין בטלפון תמיד. עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי דונסקוי, תל אביב.
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועת מנוע בסוזוקי ג'ימני שנת 2004.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בחור מאוד נחמד וסידר מהר מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 398 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק