מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.75
מחיר 9.67
איכות 9.68
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שני תמם, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קויל ברכב מסוג טויוטה יאריס, 2003.
חוות דעת:
הצליחו לפתור את הבעיה בצורה מהממת, הגעתי ממש מוקדם והשארתי את הרכב במוסך אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, אחרי כמה שעות ספורות הרכב כבר היה מוכן, כשהגעתי הבנתי שעשו בדיקה וראו שיש בעיה בשני קוילים וכשבדקו ידנית ראו שרק אחד היה בעייתי והחליפו אחד הם, הם יכלו להחליף את שניהם והיו הגונים מאוד. צוות נעים, יחס אדיב וענו לי על כל הציפיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדרה וילק, תל אביב.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גיר ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הם היו ממש טובים, הם עמדו בזמן שהם התחייבו לביצוע העבודה, פתרו את התקלה והמחיר היה הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור צוק, תל אביב.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ראש מנוע ברכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
שירות אדיב, אמין ומקצועי. זה קצת לקח זמן כי הייתה לי בעיה חוזרת. הגעתי אליו מספר פעמים עד שהבעיה נפתרה לחלוטין, הוא לקח אחריות על העבודה שלו עד שהכל היה תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי רזומוב, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות בטויוטה יאריס.
חוות דעת:
הם היו מעולים בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אהרוני, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף שכלל החלפת פילטר שמן, פילטר מזגן ומנורות ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה. יש לו לדעתי מחירים מעולים ולא נתקלתי בהרבה מוסכניקים אמינים. הוא עשה עבודה מעולה, הסביר כל דבר ולא ראיתי שום בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה קלינסקי, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה. קיבל אותי מהר והיה נעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה קרת, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 150,000 ברכב מסוג טויוטה אוונסיס שנת 2009 שכלל החלפת ברקסים וצירייה.
חוות דעת:
הוא היה ממש ממש אחלה. קודם כל, הוא דיבר בגובה העיניים, הסביר הכל על העבודה וגם המחירים היו הוגנים. הוא היה נחמד, שטף את האוטו על חשבונו ועזר לי להגיע חזרה לעבודה מהמוסך. האוטו מרגיש בסדר גמור ואני אחזור אליו במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה זוהר, תל אביב.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פנסים, תיקון פח הוספת שמן החלפת גומיות ברכב מסוג טויוטה יאריס שנת 2005.
חוות דעת:
אחמד איש מקצוע מדהים. היה ממש יוצא מין הכלל והכל בוצע בצורה מקצועית הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית ביאלי, תל אביב.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2001.
חוות דעת:
הוא נחמד, אדיב ועמד בזמנים. לצערי לא אמר לי שצריך לעשות ברכב בדיקת בלמים מיוחדת משום שהאוטו בן 17. המשכתי את הטיפול במוסך אחר, לא ציפתי לזה. נתן מחיר הוגן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניגאר עיסאוי, תל אביב.
משוב: 05/05/2017
תיאור השירות:
תיקון חשמלאות ומכונאות ברכב מסוג טויוטה, שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 443 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק