מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.69
מחיר 9.56
איכות 9.69
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירה ראוזניץ, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
טפול תקופתי והחלפת מראה עבור הונדה סיביק 2002
חוות דעת:
היה ממש סבבה! הוא נחמד, עמד בזמנים ועשה את הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו שרינמן, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאה אחוז שירות, עמד בזמנים, נתן יחס נהדר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם טננבוים, תל אביב.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מראה ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! נתן שירות טוב, הוגן, לקח מחיר סבבה והשירות שלו מהיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ז'בינסקי, תל אביב.
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף ברכב מסוג הונדה סיביק.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, עמד בזמנים וגם העבודה הייתה בסדר גמור. אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי מור, תל אביב.
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן אשר כלל החלפת מדחס ברכב הונדה ג'אז היברידית משנת 2014.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשה את העבודה במהירות ויעילות. הייתי פחות מרוצה מהעמידה בזמנים שלו מאחר והוא איחר ב20 דקות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רגב אייל, תל אביב.
משוב: 25/06/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג הונדה סוויק שכלל העברת טסט והחלפת בלמים קדמיים ואחוריים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, עמד בלוחות זמנים והמחיר היה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עופר מאיר, תל אביב.
אשרור: 20/02/2018
משוב: 20/11/2017
תיאור השירות:
תיקון משולש ימני ותיקון פחחות לפגוש ברכב הונדה ג'אז.
חוות דעת:
מלכתחילה הגעתי אליו עבור בעיית פחחות, הוא לא עוסק בזה אבל כן מצא תקלה אחרת ותיקן לי אותה. הוא היה מאוד נחמד והתרשמתי שהוא מקצועי. בנוגע לפחחות הוא הפנה אותי למוסך אחר שהוא מכיר ושם עשו לי את התיקון הזה. גם שם הייתי מאוד מרוצה מהשירות, לא ידעתי שיש מוסכים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיליפ זלטקין, רמת השרון.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף בהונדה 2006.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה, עמד בזמנים והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל ברינה, חולון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
בסדר גמור, שלח שליח שיקח את הרכב, עשה מה שצריך, החזיר אותו וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת שמן גיר ברכב מסוג הונדה ג'אז.
חוות דעת:
שירות אחלה, הוא עמד בזמנים, היה ממש נחמד, הוא גם שם לנו שמן שהיה חסר ולא לקח על זה תשלום. זה היה רק אתמול ובינתיים הכל בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 512 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק