מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.59
מחיר 9.49
איכות 9.59
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תומר כהן, תל אביב.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף והעברת טסט ברכב של חברת דייהטסו טריוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רז לוי, תל אביב.
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
טיפול בטיימיניג ברכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מעולה, נחמד ומקצועי. הסביר כל מה שעשה והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור מק, חולון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של מצבר וטיפול שוטף ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2008.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים!! עשה עבודה מקצועית מאוד, עמד בזמנים גבה מחיר הגון נתן אחריות על המצבר. הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה שושן, חולון.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות וטיפול שנתי לפני טסט לרכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, זמין, ענה לי בטלפון, היה פנוי בשעות שהוא קבע, היה מאוד נחמד, הסביר את כל מה שהוא עושה וגם המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג דייהטסו שכלל החלפת פנס.
חוות דעת:
היה ממש סבבה. הטיפול היה בסדר גמור אבל לקח לו קצת זמן.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
6
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת שמן ברכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
השירות היה סביר, אך מעט יקר לטעמי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לדייהטסו שיירד 1999
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה כל כך. הגעתי אליו לבצע לרכב שלי הכנה לטסט והרכב לא עבר טסט בחלק מן הדברים. הוא נתן מחיר יקר בעיניי והטיפול לקח כמה ימים, הוא עדכן שהכל בטיפול אבל עדיין לקח די הרבה זמן.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דבורה לוקר, תל אביב.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
ביקור עבור מילוי גז ברכב פג'ו 2008.
חוות דעת:
הוא חמוד, הגעתי לבדוק את הגז של המזגן ברכב לא שלי, הוא מילא לי גז וגילה שחסר מאוורר ברכב, אני החלטתי לא לטפל גם במאוורר אבל הוא היה מאוד הגון ונחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט שכלל בדיקת תקינות וניקוי פנסים לרכב מחברת סוזוקי.
חוות דעת:
שירות אחלה, סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חי גאגאתי, תל אביב.
אשרור: 24/07/2020
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
החלפת כריות אויר ותיקון פגוש שנפל ברכב מסוג יונדאי אי 10 שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה עשר, אדיב, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 584 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק