מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.73
מחיר 9.65
איכות 9.76
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי עובד, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג רנו פלואנס שכלל ניקוי מערכת מים, החלפת פלאנג' מים והחלפת יוניט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשר, הכול הכי טוב שיש, השירות שלו מאוד אדיב ונחמד, הוא סבלני וזמין לשיחות גם לא בשעות העבודה, מקצועי!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית אפל, תל אביב.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
טיפול אינפוזיה לרכב מסוג יונדאי i10 שנת 2016.
חוות דעת:
מדהים! טיפול מסור, בחיים שלי לא הרגשתי שיש לי אמא ואבא לאוטו. הוא כבר נהיה המוסכניק שלי, אני באמת ממליצה עליו. קודם כל הוא באמת בנאדם מדהים, אין אנשים כאלה שלוקחים ככה את המקצוע ברצינות. נדלקה לי נורה באוטו, הסביר לי על התקלה ואמר שיש שתי אופציות לתקלה אבל שכדאי שנתחיל בלעשות אינפוזיה ואם זה לא יעזור נחליף את הממיר הקטליטי. הוא לקח לי גרושים על האינפוזיה, מוסכים אחרים ביקשו כפול. בנוסף לזה הוא התקשר אליי אחרי שלושה שבועות כדי לוודא שהכל בסדר והאוטו תקין. בסוף לא הייתי צריכה להחליף את הממיר. כל פעם שיש לי בעיה אני מתקשרת ומתייעצת איתו, שלחתי אליו חברים וכולם ממש מבסוטים עליו. מבחינת אמינות מאוד קשה למצוא מוסכניק כזה. מגיע לו הכי גבוה בכל הדירוגים! הוא אמר לי שהוא נותן את השירות שהוא רוצה לקבל וזה באמת ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר יפת כהן, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג וולוו s60.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הוא עבד מהר, בצורה מקצועית והיה מאוד אדיב. יצאתי משם ממש תוך חצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת טפרברג, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
הוספת גז למזגן ברכב.
חוות דעת:
אחמד היה מקסים ושירותי. נתן ישר שירות והיה נחמד מאוד. המחיר היה ממש מעולה לדעתי והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאי אלקוקין, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל טיפול תקופתי של 60 אלף, החלפת מסנן שמן ומנורה לרכב מסוג ניסאן מיקרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
6
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יואב בלום, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 עבור רכב מסוג מאזדה 2 שנת 2012.
חוות דעת:
אחמד היה סבבה לגמרי. הוא נראה אמין, נחמד מאוד ועמד בזמנים שקבענו, הכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרי נתנאל, תל אביב.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מלא ברכב הכולל החלפת גיר, ממיר קטליטי ועוד.
חוות דעת:
אני אתחיל מהסוף להתחלה - וואו! עשר מוחלט! ועכשיו מההתחלה - אני מכונאי לשעבר. ברכב שלי הגיר קפץ ובנוסף בקושי האיץ או סחב עם נורות אזהרה שונות שדלקו. הייתי מוגבל למהירות של מקסימום 90-100 קמ"ש. ביקרתי בשלושה מוסכים ושמרתי לעצמי את הידע שיש לי על מנת שאוכל להתרשם ממקצועיות ויושר המכונאים. בלשון ההמעטה, לא התרשמתי ואפילו ריחמתי על כל מי שחסר ידע ומגיע למוסכים שכאלו והמשכתי לחפש. הגעתי לאחמד וההתרשמות נהדרת. בנאדם ענייני אדיב וסופר, אבל סופר מקצועי! כמכונאי האג’נדה מספר 1 שלי הייתה כי האחריות האישית של כל בעל מקצוע בכל תחום היא בראש ובראשונה לקרוא את שטח העבודה שלו נכון ולתמחר בהתאם. ואחמד עשה זאת בסופר מקצועיות עם הידע שלו לצד עבודה נכונה מול מחשב הרכב וכמובן באדיבות ויושר. אני כותב יושר מכיוון שגם הוא לא ידע כי אני מבין עניין. לאחר האבחון הרגשתי טוב והחלטנו לרוץ קדימה. קבענו מסגרת זמנים לביצוע והוא עמד בה באופן יותר ממושלם, הצליח אפילו להקדים. נשארתי במקום והשגחתי כשהוא עובד על הרכב שלי. הוא פשוט נהדר, מדויק, נקי, מסודר ויוצא מהכלל. עבודה מצוינת ולפי הספר. בעל מקצוע אלוף ובמילה אחת מדויק! בסיום ביצוע העבודה יצאנו לסיבוב עם הרכב ופשוט וואו!! הרכב התנהג מלא חיים כמו ביום שקניתי אותו. כל נורות האזהרה שדלקו כבו. האצה מצוינת, תמסורת נכונה, גיר חלק ובקיצור הרגיש רכב חדש ורענן. הצעת המחיר שלו הייתה הכי הוגנת מבין כולם! לסיום, לאחר החוויה שלי בהחלט ברור לי כי אני מטפל אך ורק אצלו ואמליץ לכל אחד. יותר מזה, עבור בעל מקצוע בחסד ומקצוען שכזה בהחלט הייתי מוכן לשלם יותר עבור השקט הנפשי האמון והביטחון שאפשר לתת בו ובעבודתו. אחמד, הלוואי שירבו כמותך בכל תחום וכמובן אלף פעמים תודה רבה י'מלך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל ראובן, תל אביב.
אשרור: 14/05/2020
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
החלפת בוקסה הגה ומילוי גז במזגן ברכב מסוג יונדאי i35 .
חוות דעת:
מעל ומעבר! קיבל אותי בשעה שקבענו, טיפל באוטו בצורה פדנטית. כל דבר שעשה הסביר לי, יש לו ידי זהב. לאחר שעתיים וכוס קפה הרכב היה מוכן :) הוא בן אדם מעולה, הייתי כל כך מבסוט ואני ממליץ עליו בכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמי חדר, תל אביב.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ממיר קטליטי ותיקונים קטנים נוספים ברכב יונדאי.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא בחור נחמד ומקצועי. עשה את העבודה תיק תק, במחיר סבבה. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה ליכטמן, תל אביב.
אשרור: 11/05/2020
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לפני טסט לרכב מסוג יונדאי i10 שכלל החלפת רפידות לברקסים.
חוות דעת:
הוא היה אמין, הסביר לי מה הוא עשה, היה מאוד נחמד ואדיב ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 535 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק