מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.67
מחיר 9.79
איכות 9.72
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני ק. תל אביב.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג מזדה 2.
חוות דעת:
הכל היה אחלה. חיכיתי חצי שעה יותר ממה שאמרו אבל חוץ מזה הם ידידותיים ונעימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליאב אדרי, תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! אחמד מעולה, נחמד ומהיר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה קינן, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר מנוע ברכב מסוג ניסן ג'וק שנת 2012.
חוות דעת:
אחמד היה מעולה, הכל טוב, בן אדם חבל על הזמן, ממליצה בחום, אני לא מתחרטת על הבחירה בו, אחזור אליו אם אצטרך, מקצועי, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהב שדמי, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקוני פחחות ותיקונים נוספים אחרי תאונה, לרכב מסוג סוזוקי שנת 2005.
חוות דעת:
יצאתי מבסוט ממנו. הוא היה ממש אחלה, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית, והשתדל לבוא לקראתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור קלרון, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בהילוכים ברכב מסוג פורד פוקוס 2008.
חוות דעת:
אחלה שירות. הם מקצועיים, אדיבים והיו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אהרוני, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף שכלל החלפת פילטר שמן, פילטר מזגן ומנורות ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה. יש לו לדעתי מחירים מעולים ולא נתקלתי בהרבה מוסכניקים אמינים. הוא עשה עבודה מעולה, הסביר כל דבר ולא ראיתי שום בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד שטייגמן, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של רכב ניסאן מיקרה לפני קניה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. ממש בחור נחמד, כשצריך לעשות משהו אקסטרה הוא לא מבקש ישר עוד כסף. היה לו חשוב מאוד שאני אצא מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק קרמין, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
טיפול הכולל החלפת שמנים ברכב SUBARU IMPREZIA.
חוות דעת:
הוא היה חמד של בחור. הוא היה נחמד, אדיב ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני מ. תל אביב.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
מתיחת כבל הבלם.
חוות דעת:
היה מצוין! הגעתי למוסך ביפו לאחר שהרכב נכשל בטסט על בלימת הנד ברייקס. יש לציין שראשית נסעתי למוסך המרכזי של קייה שסמוך לאיקיאה ראשל"צ. שם נתנו הצעת מחיר גבוהה מאד על התיקון! סירבתי והגעתי כעבור שבוע למוסך של אחמד; איש קשוב ונעים הליכות, שאבחן מיד את הבעיה; מתח את כבל הבלם - והבעיה נפתרה בעלות של כמה מאות שקלים. הרכב עבר את הטסט בקלילות. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופק אפשטיין, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 305 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק