מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.69
מחיר 9.69
איכות 9.64
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוריה פומרנץ, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון וישרים ברכב.
חוות דעת:
השחיתו לי את וישרים באוטו. הגעתי לאחמד והוא הפתנה אלי באותו הרגע, סידר לי את הבעיה ואפילו לא רצה שאשלם לו על כך! הוא משהו משהו, אני מודה לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי סלובודוב, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב סוזוקי אלטה.
חוות דעת:
הוא סבבה. זה היה משהו קטן אז זה היה ממש זריז. הוא סידר לי את הנורה והלכתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל פר, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג אופל.
חוות דעת:
אחלה שירות, אחלה עבודה. מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמעון קבילי, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בגלגל אחורי ברכב מסוג איביזה פיאט.
חוות דעת:
השירות היה מאוד טוב, הם היו אדיבים, נחמדים ועמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי א. תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת בלמים ראשית ביונדאי גטס 2003.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי יקיר, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 75000 ברכב יונדאי שכלל החלפת פילטר אוויר.
חוות דעת:
אחמד היה בסדר. קבענו שעה אבל היה לו קצת קשה לעמוד בה. חיכיתי קצת זמן עד שהוא התחיל לטפל בי. הוא בדק את הרכב ושאל אותי אם אני רוצה להחליף פילטר ואמרתי שכן אז הוא גם טיפל בזה. המחיר של הטיפול היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
8
9
כללי
גירסאות
איב אלי קפלן, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב מסוג סיטרואן C4 שנת 2006 כולל החלפת מדחס במזגן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! קבעתי איתו והוא קיבל אותי בזמן. בהתחלה הוא לא ידע שצריך להחליף את המדחס אז זה גרם לעבודה קצת להתעכב, אבל סך הכל הוא היה מקצועי וטיפל בהכל כמו שצריך. עשה עבודה מקצועית והיחס היה מאוד אדיב. בנוסף הוא שטף לי את הרכב והביא לי אותו עד הבית :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה קלינסקי, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה. קיבל אותי מהר והיה נעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני תמם, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קויל ברכב מסוג טויוטה יאריס, 2003.
חוות דעת:
הצליחו לפתור את הבעיה בצורה מהממת, הגעתי ממש מוקדם והשארתי את הרכב במוסך אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, אחרי כמה שעות ספורות הרכב כבר היה מוכן, כשהגעתי הבנתי שעשו בדיקה וראו שיש בעיה בשני קוילים וכשבדקו ידנית ראו שרק אחד היה בעייתי והחליפו אחד הם, הם יכלו להחליף את שניהם והיו הגונים מאוד. צוות נעים, יחס אדיב וענו לי על כל הציפיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי עבאר, תל אביב.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג אאודי a6, שנת 2001 בעקבות תקלה בהנעה.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה ובזול, היה מקצועי, עמד בזמנים - הכל פיקס! 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 268 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק