מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נח
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.73
מחיר 9.35
איכות 9.52
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן בכור, שוהם.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה אחלה והוא אדם טוב! שירותי, עשה את כל המאמץ לפתור את הבעיה והמחיר קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אריה ניב, שוהם.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! בעל המקצוע עמד במילה שלו, היה נוח, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פולה ביאטצקה, שוהם.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות פנימים שנובעת מקיר חיצוני.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין, אדם מאוד שווה! הוא אמר לי מה הבעיה ומה כדי לעשות. הוא אדם אמין ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר כץ, שוהם.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במרכזיית מים והחלפת ברז.
חוות דעת:
נח היה בסדר, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, מהיסודיות של העבודה, היה נחמד ונתן יחס טוב בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארנה אנג׳ל, בן שמן.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
נח היה פשוט מקסים, הגיע בדיוק מתי שאמר, הסביר הכל מראש וגם לגבי עלות העבודה, היה הוגן מאוד ועשה עבודה מעולה. היה ממש בסדר גמור מכל הבחינות. באמת היה ממש מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר גולן, שוהם.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש מקצועי, הוא הגיע בזמן שקבענו ולקח את המחיר היה מסוכם מראש, הוא עשה עבודה טובה והיה אדיב ושירותי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ל. שוהם.
משוב: 07/09/2019
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ואדיב. הוא הגיע מוקדם, ביצע את העבודה מצוין וגבה את המחיר המסוכם שהיה נמוך מהצעות אחרות שקיבלתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה צלח, שוהם.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סנן בצינור שיבר ראשי.
חוות דעת:
נח הגיע אלינו בהתראה קצרה ביום חמישי בערב שזה ממש לא טריוויאלי והיה מצוין! הוא היה מאוד אדיב ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי נהיר, שוהם.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ בצנרת חיצונית.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע בזמן עשה מאמץ לפתור את הבעיה. נסע להביא חלק שהיה חסר, עבד כמה שעות טובות ובסוף הצליח לתקן. המחיר לדעתי היה מעט גבוה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מכטר, שוהם.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת מים בגינה.
חוות דעת:
שירות מדהים! קודם כל הוא הגיע מיד. בא עם כל הציוד ועשה עבודה מהירה ויעילה, פתר את הבעיה. גם המחיר שלו מאוד סביר לדעתי, עשיתי השוואות. ממש נהניתי וזו הרגשה טובה כשאתה מזמין איש מקצוע טוב. פתר את זה הכי טוב שאפשר, הוא גם אמין וגם מקצועי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק