מומלץ מאוד! הגיע בזמן שנקבע, עבד במקצועיות. נזהר מאד בפירוק החלקים בכדי להימנע מהחלפת חלקים שלא לצורך. לאחר סיום העבודה התקשר לוודא שהכל תקין. ביקש שאזעיק אותו מיד אם תיווצר בעיה.
היתה לי סתימה במקלחת, נח בא בזמן והודיע כשמגיע, היה מאוד נחמד. לא היה אפשר לבקש יותר טוב ממנו, ניסינו לפתוח את הסתימה כמה זמן ולא הצלחנו והוא פתר את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם יום טוב, נס ציונה.
משוב: 09/02/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
נח היה מצוין! הוא בא מהר ועשה עבודה מקצועית מאוד. אני מאוד מרוצה ממנו וכמובן ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן טל, רחובות.
משוב: 31/01/2022
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה מסוג פלסאון והחלפת צינור מקשר שנקרע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, גבה מחיר הוגן ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עידן פרייברג, באר יעקב.
משוב: 22/12/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
ממש מרוצה, הוא בחור חבל"ז. גם נחמד וגם מקצועי. לדעתי המחיר סבבה, עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרט פלדמן, נס ציונה.
אשרור: 27/10/2021
משוב: 06/09/2021
תיאור השירות:
החלפת ארבעה ברזים וכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, הסביר הכל הכל והיה הגון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
שוש גולדשטיין, מזכרת בתיה.
אשרור: 12/10/2021
משוב: 10/08/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
בן ש. רחובות.
משוב: 13/09/2021
תיאור השירות:
ביקור לצורך חיבור מדיח כלים לצינורות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מיוחד, הגיע מהר למרות השעה המאוחרת וממש השקיע וניסה למצוא פתרון. איש מאוד נחמד! שמרתי את המספר שלו לפעם הבאה.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוש ש. נס ציונה.
אשרור: 12/09/2021
משוב: 13/06/2021
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
אדיב מאד, דייקן, שרותי, מיקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירית פלאום, רחובות.
משוב: 05/09/2021
תיאור השירות:
החלפת חלקים בצנרת של בניין משותף.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.