מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חמודי
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.56
מחיר 9.27
איכות 9.29
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירלי תייר, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, טיפל בבעיה, התקלה חזרה והוא בא שוב ותיקן למרות שזה היה באמצע פסח, העבודה בוצעה בדירה של שוכרים שלנו אז הקשר היה בשלט רחוק והכל עובד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאור אלפר, תל אביב.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש, חברת כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יורם גורדון, תל אביב.
אשרור: 02/01/2018
משוב: 02/11/2017
תיאור השירות:
החלפה של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיב מהר, נתן הצעת מחיר מסודרת ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מגן, קרית חיים.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי גוף חימום דוד חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה, עבד כמו שצריך ולקח מחיר ראוי, אמר לי את כל את האפשרויות כבר בטלפון והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטס ויצ'סלבסקי, נהריה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, מעולה! הגיע בזמן, היה מקצועי ונחמד. פשוט מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי פנחסוביץ, חיפה.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
בסדר גמור! אני מרוצה מהזמינות ומהמקצועיות. היה נחמד ועמד בזמנים. זאת פעם שניה שאנחנו משתמשים בו ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור חנקין, חיפה.
אשרור: 14/06/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. כשתיארתי לו את הבעיה מראש הוא אמר לי מה זה יכול להיות ואמר לי את המחירים ואז הגיע וביצע את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד אורדן, חיפה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
חמודי היה מעולה! הגיע בזמן, הסביר, הראה לי בדיוק מה הוא מוציא ועושה, מקצועי, נחמד, הבין ישר מה הבעיה, קבענו מחיר בהתחלה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דונר, חיפה.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל בגודל 60 ליטר.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה אבל לא הייתי אומר שעשה אותה מעל ומעבר לציפיות. הוא לא בדיוק סגר מראש את המחיר והייתי מעדיף שיגיד לי מראש בעבודה כזאת. צילמתי לו את הבעיה בטלפון לפני שהגיע והבנתי ממנו שיש צורך בהחלפה של הדוד לדוד חדש, כשביקשתי לדעת את המחיר שהתקנה כזו תעלה הוא השאיר את הכול פתוח ויצר מצב לא נוח מול בעל הדירה. הוא אמר סכום כללי וכששאלתי כמה יעלה בדיוק הוא דיבר על מחיר קצת גבוה יותר מהסכום הכללי. בסופו של דבר לאחר העבודה הסכום שביקש מבעל הדירה יצא גם גבוה יותר מהסכום האחרון שאמר. לי זה יצר תחושה לא טובה. לאחר כמה שיחות טלפון הבין שהיה לא בסדר וחזר למחיר הנמוך המקורי שהציע לי בהתחלה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
4
6
כללי
גירסאות
לוי רונן, קרית ביאליק.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 345 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק