מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בסים
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.67
מחיר 9.71
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסף ת. חיפה.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת כבלים וכיוון מחדש של המנוע.
חוות דעת:
היה מעל ומעבר. בסים הגיע בערב חג, בהתראה של ערב קודם, דייק בשעת ההגעה ועשה עבודת תיקון מעולה. השירות היה מאד אדיב, איזור העבודה הושאר נקי ומסודר. המחיר נקבע בהשערה בטלפון ונשמר גם לאחר הביצוע. המחיר סביר מאד (על תקלה דומה שילמנו לפני שלוש שנים מחיר גבוה פי שניים).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נורית ת. חיפה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל ל. חיפה.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
הזזת רשתות ותריסים בחלון ממד.
חוות דעת:
היה פשוט עשר מכל הבחינות. בנאדם משכמו ומעלה, בעל מקצוע מקצועי ביותר, יחס טוב, רמת שרות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אדרי, חיפה.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריסים ודלתות הזזה.
חוות דעת:
אין אנשים כמוהו בעולם! אני מרוצה מהזמינות, האמינות, המחירים, המקצועיות והיושרה. הוא כל מה שאפשר לצפות מבעל מקצוע, אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן מ. נצרת עילית.
אשרור: 23/08/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון והתקנת גלגלים לחלונות מטבח גדולים וישנים, יישור מסילה והתקנת רשת לחלון גדול ותיקון ידית לחלון שלא נסגר כראוי.
חוות דעת:
בסים היה פשוט נהדר! החל משיחת הטלפון ובהמשך בזמינות שלו ובעבודה עצמה אשר ביצע במקצועיות ובמחיר הוגן. בהחלט ישמר אצלי כבעל מקצוע ששווה לשמור אותו למקרים עתידיים. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס ש. רמת ישי.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיות בתריסים ישנים שכלל החלפת רצועות ומנגנון תקוע.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים ממנו, הוא מקצועי מאוד ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן שפיר, שדמות דבורה.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ידית חלון ממד והחלפת מנגנון בחלון הזזה בסלון.
חוות דעת:
סך הכל שירות בסדר. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, אדיב וגם המחיר שלקח היה הגון. לא נפגשתי איתו באופן אישי אבל הדיירים שהיו בבית אמרו שהיה בסדר, שהוא זיהה את התקלות מהר וידע מה לעשות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק