מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גדי
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.98
מחיר 9.81
איכות 9.86
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לינוי כהן, תל אביב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פריצת דלת כניסה תקועה.
חוות דעת:
הוא ממש ממש חמוד. נתקעתי מחוץ לבית בגלל שיש בעיה במנגנון של הדלת, הוא מאוד ישן והדלת פשוט לא נפתחה. קראתי לגדי והוא עזר לי לפתוח אותה, כנראה שבהמשך נצטרך להחליף את כל המנגנון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נעמה וולק, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
שיוף דלת פנים.
חוות דעת:
גדי היה טוב, הגיע בזמן, מקצועי, שייף את הדלת בשביל שתוכל להיסגר כמו שצריך ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי סרנגה, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
סידור מנעול חשמלי תקול והחלפת ידית פנימית וחיצונית עבור בניין.
חוות דעת:
גדי היה מצוין, מקצועי, יחס טוב ואדיב, ההגעה שלו בזמן הייתה מדויקת והמחיר היה בסדר גמור. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית רוטנברג, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פריצת 2 דלתות והחלפת מנעולים בדלת פלדלת.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות קלאורה, תל אביב.
אשרור: 19/07/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית של דלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ולקח מחיר מעולה. הרגשתי שהוא לא לגמרי יודע את העבודה, הוא התקשר להתייעץ טלפונית תוך כדי העבודה ועשה רושם שהוא לא הכי מקצועי שיש. חוץ מי זה הכל היה אחלה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שיר ב. תל אביב.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון עקב דלת ששקעה.
חוות דעת:
בחור נעים ונחמד, עוד בתיאום הטלפוני היה גמיש עד שמצאנו זמן מתאים. הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב, ענה לכל השאלות, הסביר איזה אופציות קיימות לטיפול בבעיה, הציע טיפול מיידי וקצר שלא היה כרוך בתשלום מעבר לעלות הביקור, והסביר מה יהיה אפשר לעשות במקרה והבעיה תחמיר עם הזמן עקב עייפות הצירים. ענה על כל השאלות בסבלנות וחיוך. הציע גם להחליף מנעול לאחד שהוא משווק, אבל לא לחץ והמשיך להיות נחמד ואדיב גם אחרי שסרבתי, לא רואה בזה בעיה כמו שציינו אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה סגלוביץ, תל אביב.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
פריצת מנעול.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא פרץ את הדלת של השכנה שלי והיא אמרה שהיה מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ס. תל אביב.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית בדלת פנימית.
חוות דעת:
הוא מצוין, עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איבי ברבי, תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול בדלת פלדלת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מהמם! הסביר מה המנעול הטוב והנכון ביותר ולא הציע מיד את היקר ביותר. הוא מקצועי והגון. הגיע מהר מאוד. הסביר לבן הזוג שלי על המוצרים, הביא 3 חלופות. התקין בצורה נקייה ומסודרת. כמו שדירגו אותו ככה הוא היה - מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית לביא, תל אביב.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
פריצת דלת פנים והחלפת מנגנון.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה. הוא מאד נחמד, אדיב, סבלני, הגיע מהר ומקצועי. הייתי מרוצה. חד משמעית על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק